Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faas schreef:Dat petsafe systeem is overigens een stuk betaalbaarder dan de dogwatch. De dogwatch ligt er voor minimaal 1000 euro. De petsafe voor 350 euro. Wat zou er nou zo verschillend aan zijn dan?
Nicky, jullie hebben grote en kleine honden. Ik zie bij petsafe een systeem voor grote en kleine honden. Maar jullie moeten dat hebben gecombineerd dan toch?
Remember schreef:Misschien kun je het combineren met een simpel gespannen draadje (zonder stroom oid) zodat de afrastering ook visueel is? Dat ze ongeveer bij het draadje de waarschuwing krijgen en gaan ze verder het stootje? Dan lijkt het me een heel goed werkend systeem eigenlijk en is het voor de honden ook duidelijker denk ik zo
Remember schreef:Misschien kun je het combineren met een simpel gespannen draadje (zonder stroom oid) zodat de afrastering ook visueel is? Dat ze ongeveer bij het draadje de waarschuwing krijgen en gaan ze verder het stootje? Dan lijkt het me een heel goed werkend systeem eigenlijk en is het voor de honden ook duidelijker denk ik zo
Nicky_Ray schreef:Remember schreef:Misschien kun je het combineren met een simpel gespannen draadje (zonder stroom oid) zodat de afrastering ook visueel is? Dat ze ongeveer bij het draadje de waarschuwing krijgen en gaan ze verder het stootje? Dan lijkt het me een heel goed werkend systeem eigenlijk en is het voor de honden ook duidelijker denk ik zo
Er zitten ook vlaggetjes bij hoor, voor de 1e tijd, maar ze onthouden het heel erg goed hoor!! Je moet gewoon goed trainen in het begin. Het is juist zo mooi aan dit systeem dat je er niets aan ziet!!