Vraag je moeder dan ook even what the hell dat te maken heeft met het vele drinken.... En de natte baard..... Oké, gedragsverandering door een nieuwkomer komt vaak voor. Maar dat ze een natte baard krijgen, veel drinken en aankomen zou nieuw zijn....... Probeer je moeder over te halen naar de dierenarts te gaan, anders heb je straks misschien een hele boel, maar geen kat....
We gaan morgen naar de DA. Met Resa & Bram. Want gisteren werd Resa gekamt maar er kwam geen gekrijs uit maar gepiep. hij kan nu niet meer miauwen. En we gaan morgen om 14:45 naar de DA.. Ik ga mee en me broer ook..
Ja is goed Ik pakte hem vanochtend op me moeder zei dat ie niet kon miauwen dat doet ie altijd wel als je hem oppakt en kamt.. Maar nu niet Ik pakte hem op.. Hij gaf geen f*ck.. alleen gepiep en schor..
Uhh... hij drinkt al 2 weken lang alleen maar water.. De hele dag door..En af en toe wat kittenbrok terwijl zijn eigen brokken er naast staan.. (2 meter terug)
Hmm.. kijk wel uit hoor. Katten zijn gevoelig beestjes, qua nieren enz. Geef ze gescheiden eten zodat hij niet het kittenvoer op kan eten en modder niet zomaar door. Besef wanneer de Dierenarts echt nodg is..
Hij is terug van de Dierenarts. En hij heeft een prik gekregen tegen de pijn (duurt 48 uur) En hij heeft pilletjes gehad.. Hij heetf ook nog een bloedafname gehad.. Nu net heeft ie alleen maar nat voer gegeten en water gedronken.
Die is niet mee gegaan (Bram) We hopen ook niet dat het erg is. Hij mag alleen nog maar natte kattenvoer eten en dat doet ie nu ook flink en het water drinken doet ie nu ook flink maar hij teminsten wel een prik tegen de pijn.. En hij moet zondag pilletjes gaan slikken volgens mij. Als het niet beter gaat na 48 uur en na die pilletjes dnek ik dan moeten we terug komen..
geef de kleine anders ook volwassene voer, kan die best hebben, moet ie alleen beter kauwen, en kan de oude geen kittenvoer eten, dit is heel heel slecht voor volwassenkatten
ALs je naar de DA gaat, en dat zou ik je toch ook met klem aanraden, laat dan ook even dat befje scheren. Want dat gaat heel erg irriteren uiteindelijk met al dat nat.