Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissJapke schreef:wat een raar oog heeft die hond achter de puppy, of ligt het aan mij?
Cinnepin schreef:ze begint al wat meer te spelen iddMaar dingen slopen doet ze niet. Als ik zeg *af* ofzo luisterd ze. Als ik wijs waar ze heen moet gaat ze. Ze is ook super eenkennig naar mij toe. Als ik nog lig te slapen komt ze de slaapkamer niet uit. mijn vriend tilde haar op en nam haar mee naar de woonkamer. komt ze net zo hard weer terug ( deur sluit niet helemaal goed ). Zit ik in de woonkamer is het goed
.
Cinnepin schreef:ze begint al wat meer te spelen iddMaar dingen slopen doet ze niet. Als ik zeg *af* ofzo luisterd ze. Als ik wijs waar ze heen moet gaat ze. Ze is ook super eenkennig naar mij toe. Als ik nog lig te slapen komt ze de slaapkamer niet uit. mijn vriend tilde haar op en nam haar mee naar de woonkamer. komt ze net zo hard weer terug ( deur sluit niet helemaal goed ). Zit ik in de woonkamer is het goed
.
Verder ben ik dat gezeur helemaal beu eigenlijk. Er zijn meer mensen met ervaring. Zoals ik al zei we hebben ook een duitseherder gehad en een bordercollie die ook specioale opvoeding nodig hebben.
Zer luisterd enorm goed naar me
Ze is 10 weekjes oud en komt bij dezelfde fokker vandaan als waar mijn fjord vandaan komt. En als ze het niet vetrouwde hadden ze deze hond niet aan me meegeven.
En ja de hond op de achtergrond is een knuffelhondmaar wel haar mama
MMaxje schreef:Ja, ik zou vooral een lange wandeling gaan maken met een pup van een HD-gevoelig ras!
Cinnepin schreef:en oja...ze loopt hier over het erf heen te dollen met de andere honden..maar dat kan ik natuurlijk beter niet doen....das veels te veel voor een pup. Je kan ze beter opsluiten