Hoi Wat een mooie kat heb jij, zeg. Ik heb zelf ook 2 siamezen, Felix en Floris. Felix lijkt heel erg op jouw kat. Ik zal hier even wat foto's neerzetten:
Miaut jouw kat ook terug als je tegen hem/haar praat? Dat is namelijk een kenmerk van siamezen, al zul je dat wel weten. Met die rode van mij kan ik echt hele gesprekken voeren, heel grappig is dat.
Mijn moeder fokt Siamezen en Oosterse kortharen. Maar de laatste jaren nogal Oosterse Kortharen. Van de 9 katten thuis zijn er 5 oosterse, een rooie Huis Tuin Keuken-kat, een siamees , een half en een kwart siamees. Milou (de half siamees) is de moeder van Balthazar en haar moeder was een klassieke siamees.
@Lous: Ik heb de site even bekeken en die oosterse kortharen zijn echt leuk! Wij zouden eerst ook een oosterse korthaar kopen, maar toen wouden we toch een siamees.
Wij hebben 2 Siamezen gehad, echt superbeesten! Ze kunnen idd wel veel vertellen op een dag, en soms zo verschrikkelijk zagen... Nu heb ik een kat met defecte stembanden, en soms is dat wel makkelijk, zo'n stille kat Maar later wil ik zeker een siamees. Ik vind ze het meest 'kat'.
hey yous hahah leuk filmpje:d ik had hem volgens mij weleens op je telefoongezien maar nog niet op een groot scherm echt grappig foto's zijn ook heel leuk!! doeii