Katje eet heel slecht.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mayday

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 14:45

gouda schreef:
Zat ik eerst ook aan te denken aan het Royal Canin voer maar dacht probeer dit eerst even kan het gewoon bij de AH meenemen met de boodschappen. Lust ze dit niet dan kan het nog een stapje duurder iig. Weet dat je naast goed hardvoer geen nat voer hoeft te geven maar vind het altijd zo leuk om te geven Ze krijgt nooit meer dan 1 klein kuipje op een dag.

Dat zacht voer is wel lekker voor ze maar probeer je kat zoveel mogelijk harde brokjes te geven, dat is beter voor de tanden en ook voor het verteren. Dus ik zou t er 1 x in de week bij geven.

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-05 15:01

wyona schreef:
hahaha wat een kieskeurig beestje heb jij zeg. agja het belangrijkste is dat ze weer eet toch?

Hi hi zeker een kieskeurig katje idd. Heb ze ook veel te veel verwend altijd net een soort kindje van mij

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-05 15:01

mayday schreef:
gouda schreef:
Zat ik eerst ook aan te denken aan het Royal Canin voer maar dacht probeer dit eerst even kan het gewoon bij de AH meenemen met de boodschappen. Lust ze dit niet dan kan het nog een stapje duurder iig. Weet dat je naast goed hardvoer geen nat voer hoeft te geven maar vind het altijd zo leuk om te geven Ze krijgt nooit meer dan 1 klein kuipje op een dag.

Dat zacht voer is wel lekker voor ze maar probeer je kat zoveel mogelijk harde brokjes te geven, dat is beter voor de tanden en ook voor het verteren. Dus ik zou t er 1 x in de week bij geven.

Weet het idd dat het beter is voor de tanden die brokjes

Astragirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 18:14

Onze buurkat kwam ook altijd in huis piepen als de deur openstond, was ze ook ff niet goed van. Nu zorgen we ervoor dat we haar alleen buitenlaten als de andere kat niet te zien is, en ze eet weer normaal...

Quarterh0rse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 19:14

Gelukkig dat ze weer eet, die van mij is ook zo ontzettend kieskeurig.. wel alleen kuipjes en dan het liefst sheba ocean, soms wishkas met extra veel vis.. en brokjes van gourmet want voor de andere haalt ie gewoon zn neus op
Owja en ik vergeet dat meneer graag elke dag koolvis wilt.

wyona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 19:18

en jij eet ook iedere dag biefstuk??

Adrija

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 19:23

Gelukkig dat ze weer eet. Wel raar dat dit ineens is komen opzetten. Mijn katten zijn ook een koninginnetje en koning wat eten betreft. Alleen Purina One en alle dure brokjes van de dierenwinkel gaan erin.

Rambogirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 23:40

Haha dat hebben wij nu ook! Komt door mij denk ik Das leuk joh heel veel gratis proefverpakkingen meenemen uit de winkel van een heel duur merk. Nu willen ze niks anders meer als Royal Canin. Hun zijn gewoon gek!!! 16,00 voor 2 kilo brokjes. Ja elke kat die er nu bij komt krijgt dat ook gewoon hor. Anders moet je van alles wat gaan nemen en dat werkt al helemaal niet!

JustNanno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 23:46

Niet gek, dat is een van de betere merken, met minder kans op blaasgruis. Dus ja, het is maar net waar je in wilt investeren he.,..

Rambogirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 23:57

ja nou ik?! Mijn ouders Maar wij doen alles voor welk dier dan ook!