Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Immanitas schreef:Daar heet ik Bloodpriestess
Douni schreef:Een goede vriend heeft 3 koningpythons en boa constrictor te koop en zijn ontzettend lieve beestjes.
Ik en mijn vriend zitten er nu sterk over na te denken om twee koningpythons te nemen.
Iemand ervaring met deze slangen?
Desiree schreef:Douni schreef:Een goede vriend heeft 3 koningpythons en boa constrictor te koop en zijn ontzettend lieve beestjes.
Ik en mijn vriend zitten er nu sterk over na te denken om twee koningpythons te nemen.
Lieve beestjes? tsssss. WAt is er nou lief aan een slang? wil je nu beweren dat je een band kunt opbouwen met een slang?!
ellenlouise schreef:Tja, misschien vreselijk off-topic maar hebben jij en/of je vriend al eerder een slang gehad? En waarom zou je er één willen.
Zelf zie ik slangen absoluut niet als huisdier. Zitten de hele dag een beetje in zo'n klein terrarium te puntmutsen. Daarnaast vind ik het levend voer al helemaal niet kunnen. In de natuur is nog sprake van natuurlijke selectie (en is de slang lekker bezig) maar als je een muis of hamster erin gooit is dat niet meer dan een offer.
Wat kun je zoal met een slang en wat is de lol ervan?
ellenlouise schreef:Nee Coydog, het heeft niets met wel of geen vlees eten te maken. Alleen heeft het 'voer' van de slang in de natuur nog een kans terwijl je nu een doos muisjes koopt die worden "opgeofferd" zonder dat ze een kans hebben.
Verder oordeel ik niet maar ben ik gewoon benieuwd naar de band die mensen met hun slang hebben en de dingen die je ermee kunt (als die er al zijn)
kris_ schreef:P.S. Overigens worden de voederdieren bij mij op een zeer zachte manier gedood die minder lang duurt dan wurging. (met een soort veterinair anesthesiegas)
Desiree schreef:Douni schreef:Een goede vriend heeft 3 koningpythons en boa constrictor te koop en zijn ontzettend lieve beestjes.
Lieve beestjes? tsssss. WAt is er nou lief aan een slang? wil je nu beweren dat je een band kunt opbouwen met een slang?!
ellenlouise schreef:Tja, misschien vreselijk off-topic maar hebben jij en/of je vriend al eerder een slang gehad? En waarom zou je er één willen.
Zelf zie ik slangen absoluut niet als huisdier. Zitten de hele dag een beetje in zo'n klein terrarium te puntmutsen. Daarnaast vind ik het levend voer al helemaal niet kunnen. In de natuur is nog sprake van natuurlijke selectie (en is de slang lekker bezig) maar als je een muis of hamster erin gooit is dat niet meer dan een offer.
Wat kun je zoal met een slang en wat is de lol ervan?