Koos Konijn ITP

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yumalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 16:58

wat een mooierd die kleur is zo mooi:D

Ronja

Re: Koos Konijn ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 19:04

Aaah wat een leukert!

Mijn konijn heette ook Koosje

_streepjes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 19:06

wat een lief beestje! heel erg sgattig is hij zeg,
leuke kleur

andvari

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 22:35

Koos is een leuke Koos!!

Ik wil niet flauw zijn, maar op de foto lijkt het alsof jouw konijntje zo'n heel klein hok heeft...amper zo diep als Koosje zelf...(zoeen die je kant en klaar bij de dierenwinkel of het tuincentrum kunt halen).
Ik hoop dat hij regelmatig in de tuin mag rondrennen, of ik hoop dat je een mooie ren voor hem hebt waar hij zijn beentjes kan strekken!

Lief dat Koosje een knuffel in zijn hok heeft gekrgen van je! Maar heeft Koosje ook een écht vriendje/vriendinnetje?? Hoe vaak je ook bij hem komt kijken, hij zou echt heel erg blij zijn met een soortgenootje... Want ook al kom je elke dag 2x een half uur bij hem, dan zit 'ie nog 23 uur per dag alleen...

Kijk maar eens op www.bunnybin.nl bijvoorbeeld.. daar staat heel veel over huisvesting en de behoefte aan een vriendje.
Misschien heb je het allemaal fantastisch voor hem geregeld, dat kan ik van hieraf natuurlijk niet zien, maar toen ik de foto's van het hok zag schrok ik een beetje, vandaar deze reactie...

Veel plezier met Koos verder! Hij is erg mooi!!
groetjes,
Carolien

Flippertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-06 00:06

@Carolien, bedankt voor je reactie. Het hok is groter dan je denkt, niet zozeer heel diep, als wel behoorlijk lang. Overdag heeft ie er een ren bij, en als het even kan (droog en iemand beneden) mag ie in de tuin. Het is de bedoeling dat er een ander konijn bij komt, maar aangezien ik volgend jaar ws niet meer thuis woon moet dat even wachten, totdat er een goede oplossing is gevonden voor Koos.

Mariiska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 13:14

wat een schatje!! mooie kleurtjes heeft ie ook.