foto's van een wild konijntje!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_streepjes_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 22:15

nou.. niet een wild kleur halow! dat is bruin! je moet hem eg pakken vind ik..als dat zo makkelijk gaat! anders vriest hij inde winter dood! ahh wat zielig!!

Elja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 19:27

I kzeg toh ook vind IK. jeej lees eest.. En misschien is ie wel nite tam.. dan rent ie meteen weg hoe wi lje hem dan vangen?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 20:14

Volgens mij is ie ook niet zo tam dat ie te pakken is hoor

Sjen

Re: foto's van een wild konijntje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 20:48

Het is mogelijk dat dit een konijntje is uit een combinatie van tam en wild, omdat er zoveel tamme konijnen worden gedumpt. Deze fokken weer met de wilde konijnen en daaruit wordt dan zo'n konijntje als deze uit geboren. Hij is misschien dus wel in het wild geboren, misschien is het tamme konijnen dat fokte met het wilde konijn zelfs al generaties terug en is de kleur wel overerft maar is hij dus wel wild. Maar als hij zo rustig blijft zitten zet ik m'n vraagtekens.

Riannetje02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 21:17

hahahaha niet echt een wild konijn... mijn konijn ziet er bijna hetzelfde uit... en wilde konijnen hebben meestal een bruine kleur...

Eleionomae

Re: foto's van een wild konijntje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 22:05

Sjen schreef:
Het is mogelijk dat dit een konijntje is uit een combinatie van tam en wild, omdat er zoveel tamme konijnen worden gedumpt. Deze fokken weer met de wilde konijnen en daaruit wordt dan zo'n konijntje als deze uit geboren. Hij is misschien dus wel in het wild geboren, misschien is het tamme konijnen dat fokte met het wilde konijn zelfs al generaties terug en is de kleur wel overerft maar is hij dus wel wild. Maar als hij zo rustig blijft zitten zet ik m'n vraagtekens.

Idd konijnen staan bekend om hun ummm hormonale uitspattingen?
OP ameland zijn toch ook allang alle wilde konijnen alleen maar meer wildkleur hoor, en toch benne ze wild.
Grote kans dat iemand zn knijn ontsnapt is en lekker met de wilde konijntjes heeft lopen fokken
MIjn nijn is ook n keer ontsnapt... mannetje, gevlekt, en raad maar wat er hier nu door de wijk hobbelt

Riannetje02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 22:08

jockeygirl_0 schreef:
nou.. niet een wild kleur halow! dat is bruin! je moet hem eg pakken vind ik..als dat zo makkelijk gaat! anders vriest hij inde winter dood! ahh wat zielig!!

Ik denk niet dat een konijn zomaar doodvriest.. onze konijnen zijn in de winter ook gewoon buiten en nog nooit problemen mee gehad... het zou wat zijn als alle konijnen dood vriezen in de winter.. dan zag je er nu geen meer lopen hoor..