Hamster gekocht--> hij valt aan.. HEEELP :D

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BailyKarlos

Re: Hamster gekocht--> hij valt aan.. HEEELP :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 14:45

nou suc-6 ermee!!!
Hamsters zijn leuke beesten

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 15:06

BailyKarlos schreef:
nou suc-6 ermee!!!
Hamsters zijn leuke beesten

Dankje
Net ff zo'n bal gekocht waar die in rond kan rennen .
Ik had allang geen hamster meer gehad, en ik wou m al ff..nu had ik best veel verjaardagsgeld nog over, ik denk nu MOET ik er 1 kopen .

lonnie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 15:53

Sammm schreef:
Amethyst schreef:
Ik zal je even uit de droom helpen, zo zijn alle hamsters

Als je er niet mee om weet te gaan wel ja.... Sorry hoor, maar ik word een beetje flauw van als ik die opmerkingen over hamsters altijd lees, het zijn schatten van beesten, tenminste, als je er mee om weet te gaan

Als je een hamster gekocht hebt moet je hem de eerste dagen met rust laten. Hij moet vooral nog heel veel wennen aan de nieuwe omgeving, nieuwe geuren, nieuwe geluiden.
Na een paar dagen kun je proberen hem wat uit je hand te voeren. Lukt dat, kijk dan of hij voorzichtig op je hand wil stappen. Als dat lukt kun je hem steeds een klein stukje optillen in de kooi. Vervolgens kun je hem er uit halen. Let op; Hoe lang het duurt om hem tam te maken verschilt per hamster. Ik heb hamsters gehad die direct tam waren, maar ook hamsters waar ik wel twee weken echt intensief mee bezig ben geweest. En ook dat werden uiteindelijk de liefste beestjes.

Krijsen is puur een teken van angst. Zoals verder al gezegd is nooit van boven benaderen.

En nooit wakker maken. We maken jou toch ook ‘s nachts niet wakker? Zomaar wakker maken vinden hamsters niet leuk, en het is bovendien ook erg slecht voor ze (als je dit vaak doet kunnen ze zelfs eerder dood gaan).

Als je nog vragen hebt mag je me altijd pb'en..

sluit me volledig bij sammm aan, heb ook nooit problemen met mijn hamsters gehad, ze zijn zo tam als een hind en komen naar me toe als ik roep. heb ze in de eerste tijd wel met rust gelaten en rustg laten wennen idd

Countrygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 18:42

Dat had mijn hamster in het begin ook. Die bleef maar krijsen.. Maar is naderhand ook gewoon opgehouden. Denk dat ie gewoon even moest wennen..

Dreamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 23:37

Mijne heeft nog nooit naar me gekrijst!
Wel gebeten, maar verder niks.

Zodra ik een soort kusgeluidje heb komt ze vrolijk uit het huisje lopen, en zodra ik het hekje omlaag doe, klimt ze er snel op, zo hup op m'n hand
Echt lief