Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quarterh0rse schreef:Tuurlijk moeten ze het uitvechten maar ik heb heb over een gevecht waarbij het echt door gaat tot bloedens toe doorgaat en het zelfs een hond fataal kan worden.
Liever een blokje omlopen door dat je een hond tegenkomt die je niet mag dan dat ze elkaar letterlijk dood bijten.
Ik heb nl zo'n hond die zich inprecipe nooit gewonnen geeft en echt door zou gaan tot het einde en dat vind ik nou weer net iets teveel van het goede aangezien ze hier niet in het wild leven. Maar opzich ben ik er gewoon voor om het ze het lekker te laten uitzoeken want 9 van de 10x komt het vanzelf zo wel goed
mariz schreef:al zijn aandacht moet bij jou zijn, en als er speel kwartiertje word gehouden dan mag hij/zij zich uitleven met anderen honden.
als je je hond roept en hij komt niet, blijf dan niet oneindig roepen, maar loop gewoon richting huis (wel je hond met 1 oog in de gaten houden) je zal zien dat hij/zij je opeens kwijt is. en heel snel naast je staat (stel je voor dat je zonder hem was vertrokken pff)
Desiree schreef:Maar wat doen JULlIE nou als je hond de hond van iemand anders aanvalt en bijt?
BrankaZ schreef:Quarterh0rse schreef:Tuurlijk moeten ze het uitvechten maar ik heb heb over een gevecht waarbij het echt door gaat tot bloedens toe doorgaat en het zelfs een hond fataal kan worden.
Liever een blokje omlopen door dat je een hond tegenkomt die je niet mag dan dat ze elkaar letterlijk dood bijten.
Ik heb nl zo'n hond die zich inprecipe nooit gewonnen geeft en echt door zou gaan tot het einde en dat vind ik nou weer net iets teveel van het goede aangezien ze hier niet in het wild leven. Maar opzich ben ik er gewoon voor om het ze het lekker te laten uitzoeken want 9 van de 10x komt het vanzelf zo wel goed
Zolang er niet wordt geknokt mogen ze het van mij inderdaad lekker uitzoeken. Maar vechten sta ik niet toe. Dan grijp ik in. Wat jij beweert heeft te maken met honden binnen een roedel, niet met honden die niet bij elkaar horen. Die hebben n.l. geen reden om te stoppen met vechten tot hun tegenstander is verdreven dan wel dood is. Zo ver zal het niet komen omdat er doorgaans wel wordt ingegrepen als er bloed aan te pas komt, maar ik kies er dus voor om te voorkomen dat het zo ver komt.