Beest in bed

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fredt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 11:26

Nee, ik vind dat een beest zijn eigen slaapplekje moet hebben.
Een hond of kat in bed vind ik nix. Ook al wassen ze zichzelf misschien, ze zijn toch niet zo schoon hoor.
Op bed vind ik wat anders. Een kat zou er nog wel mogen slapen van mij, maar een hond krijgt gewoon z'n eigen mandje!

tante_trien

Re: Beest in bed

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 12:35

mijn dikke kat slaapt elke nacht bij mij, soms gebruik ik hem als kussen, je zal denken dat hij dit vervelend vind maar hij laat merken dat hij dit erg fijn vind de andere 2 katten slapen altijd bij me moeder in bed, wij maken gewoon plaats voor ze

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 12:59

Heeeel soms mogen mijn hondjes op bed slapen, maar alleen als mijn vriend er niet is eigenlijk, vind ik anders zo 'alleen'.
Lissy is altijd schoon, maar Joep is altijd vies, aangezien hij de hele dag in de vijver ligt Dus die mag op een kleedje ernaast.

ChristaMoor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 13:04

Onze eerste hond sliep altijd bij ons op bed (mechelse herder), wel aan het voeteneind.
De hond die we nu hebben (groenendaeler), durft de trap niet op. En dit wil ik echt zo houden, scheelt een hoop haar, was en rommel boven.

Jokonootje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 13:38

hmmz mijn hond mag absoluut niet op of in mijn bed vind ik niet echt prettig ten eerste hij is te groot en ten tweede hij verhaart enorm.... En ik wil niet dat hij trap loopt veelvuldig...
Nu ik echter de slaapkamer op de begane grond heb vind hij het wel leuk om eens binnen te komen lopen maar op bed springen doet hij niet....
De kat van mijn moeder kan niet OP bed liggen die moet altijd onder de dekens ivnd ikook niet zo prettig aangezien die nog meer verhaart dan de hond...
Echter in de toekomst komt hier een gewone huis tuin en keuken kat te lopen en van mij mag die wel OP bed = minder haar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 14:07

Hoe bedoel je, beest in bed?

Afbeelding

Vigour

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 16:07

Hondjes mogen bij mij slapen maar ze moeten wel schoon zijn.

Vinaba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 16:40

Ik houd er van als mijn kat bij mij in bed slaapt.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 17:23

Mijn kat mag bij mij op bed, maar niet onder de deken want dan gaat ze in mijn benen bijten (madam heeft nl het idee dat het HAAR bed is en ik maar te gast ben.. )

Ook houdt ze hele mopperverhalen als ik me omdraai (daar wordt ze wakker van )

een hond zou ik niet op/in mijn bed willen hebben ernaast mag dan weer wel

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 17:30

Onze 3 honden slapen bij mn ouders in bed.
Het zijn maar kleintjes. Maar mijn vader is het er eigenlijk niet mee eens. Ze banjeren inderdaad door de modder, lopen door de stront, en schrapen hun poten...maar van mn moeder mag het. Er slaapt er eentje tussen de kussens, eentje in de knieholte en 1tje op het voeteneind...Allemaal om bij mn moeder te kunnen liggen, maar ze KUNNEN in de mand die naast het bed staat. Maarja, dat wil je als hond natuurlijk niet he

Beauty0102

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 17:35

Mijn honden hebben een hele dikke vacht, ik moet er niet aan denken hoeveel zand erin mijn hond(en) zen vacht zit. (beestjes etc. )
Verders mijn hond z'n dag is;
'sochtens uur naar 't bos - 'smiddags - 'savonds ook naar het bos of trainen.
En tussen die stukjes ook even aan de overkant.

_Wieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 23:26

Mijn kat slaapt ook op mijn bed, maar deze komt niet buiten ofzo. Ook als mijn kat die wel naar buiten komt op mijn bed zou slapen zou ik dat niet erg vinden, katten zijn wassen zich toch om de seconde... dus al dat modder is er wel af. Een hond zou ik denk ik minder snel in mijn bed laten slapen.

Apple

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 23:33

De poes mag op bed slapen (maar niet op mn hoofd). Als ik er genoeg van heb dan schuif ik hem wel van bed af. In bed onder het dekbed vind ik een heel ander verhaal en dat mag dus niet.

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 23:35

Ik vind het gewoon vies
Ik vind een cavia die een nacht op mijn kamer moest staan al vies...laat staan een beest in bed
Ik hou ook niet zo van honden (sommige honden wel...maar meeste niet echt) dus dat idee vind ik al helemaal niks en katten...nee ook niet

Maar als er mensen zijn die dat wel leuk vinden moeten ze dat helemaal zelf weten...vind ze er echt niet raar om ofzo

wendy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 00:38

Hier liggen ze altijd op bed de honden,en zijn best groot 2 am stafford
Ze wille dan altijd bij mij eentje in mn knieholte en de ander lepeltje bij mn buik
Als ik ze zat word gaan ze eraf op kleed naast bed.

Verder verschoon ik bed 2 keer per week,en heb ik een zeer fijne droog shampo

Tenshi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 01:01

Ik heb 2 katten. De een verhaart enorm, die heb ik dus verboden om op mijn bed te liggen. Heeft even geduurt maar ze accepteert het nu =) Ooit lag ze het liefst op mn kussen, boven mn hoofd. Erg vervelend -_- Ze bivakkeert tegenwoordig op een stoel aan mn voeteneinde, vind ze een prima plekje. Ze komt er soms zelfs voor dr voer niet meer vanaf
De andere kat daarintegen verhaart nauwelijks tot niet, en komt er dus af en toe wel gezellig bij. Ligt het liefst bovenop me, maar aangezien ik behoorlijk beweeglijk ben eindigt ze altijd naast me

Keet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 14:10

mijn kat heeft voor snachts en overdag als wij niet thuis zijn haar eigen kamer

verder mag ze zowel in als op bed als we thuis zijn, ze poetst zich toch contstant, heel schoon

ik vind het wel lekker warm en gezellig zoon beestje

zeusie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 14:41

Gezellig toch een hondje in bed onder de dekens.
Zeker met het koude weer.

ellenlouise

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 15:28

@ viefdepief: geweldig zoals je hond daar ligt!

@ sammm: heb jij poeslief toegedekt of heeft ie dat zelf gedaan? ziet er erg grappig uit in dat bloemendekbed

Een hond hoort niet in/op bed vind ik. Een kat is weer een ander verhaal. Die van mij ligt vaak lepeltje tegen m'n buik en soms ook met haar hoofd op het kussen.
Aangezien ze superschuw was toen ze bij ons kwam is het helemaal leuk om te zien hoe ze naar ons toegetrokken is.

Als ik naar bed ga is ze steevast binnen 30 sec. bij me. Vaak blijft ze liggen en soms gaat ze toch maar naar haar eigen bed.

Caballo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 19:03

Ik vind het niet zo erg om een beest in bed te hebben. Ons teckeltje slaapt bij ons onder de dekens. Dat gaat wel, want ze is maar klein. Mijn duitse herder hoeft er van mij niet bij te komen liggen. Die neemt het halve bed in beslag en dan kunnen wij er niet meer bij Toen ik alleen woonde, mocht mijn duitse herder wel bij me komen liggen. Het was toen toch winter en dat was wel lekker warm Je moet alleen wat vaker je dekens wassen...

Mlies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 19:21

Haha no way dat die hond bij mij in bed komt.

Sowieso mag ie niet boven komen, dus dat scheelt al.
Maar toch. Het past ook niet eens trouwens.

Naja, als ik ziek ben dan mag ie wel eens bij me op de bank liggen [ wil ie toch niet maar goed ] maar verder hoef ik 'm niet in bed hoor..

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 20:00

Bops en Pops liggen allebei bij ons op bed. Polleke ligt zelfs naast me tegen mij aan. Lekker warm in de winter. Ze is mijn kruikje. En de honden vinden dat het einde om zo dicht bij ons te zijn. ze willen ook het liefst allebei bij ons op de bank. Niet om op de bank te liggen, maar om bij ons te zijn.

En kat hoort niet op bed vind ik, maar een hond is weer wat anders.

LindaVelings

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 20:06

Nee bij mij mogen ze niet op bed.
Ze mogen wel gezellig bij me op de bank liggen maar als we gaan slapen moeten zij in hun eigen mandje slapen.
Maar daar hebben ze helemaal geen problemen mee, want als ik op sta om naar bed te gaan lopen zij al naar hun mandje toe

Chichiba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 20:19

Mijn Milo (Heilige Birmaan) ligt elke nacht op mijn hoofdkussen te slapen...het bovenste gedeelte ervan...ik lig dan op de rest...'s nachts rekt hij zich regelmatig uit en heb ik pootjes in mijn gezicht...of lig ik er gewoon bovenop...Dan duw ik hem regelmatig wat naar achteren...Ook ligt hij 's ochtends dan vaak mijn haar te wassen...Ze verharen trouwens ook behoorlijk...maar elke dag de kledingborstel er even overheen en het gaat wel weer...

Pixel (ook een Heilige Birmaan) vind het af en toe fijn om onder de dekens te liggen...Ik ben ook totaal niet vies van ze...ze komen niet buiten en zijn erg schoon...Heb hier dus ook geen problemen mee...Vaak vind hij dat ik teveel beweeg (ook als hij bovenop ligt) en gaat dan op een kleedje op de stoel bij het voeteneind liggen...

Verder ligt er regelmatig een hond bij mij op bed als ik bij mijn ouders logeer...Hij is gelukkig niet zo groot...

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 20:46

@sammm: zo liggen ze bij ons ook vaak
maar ook wel eens zo:
Afbeelding
ofzo
Afbeelding