wie hebben er ook een teckel,

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lisanne1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 15:44

liannes schreef:
ff lachuuu
Afbeelding

hahaha,,, vond hem wel leuk

Hahaha .

Caballo

Re: wie hebben er ook een teckel,

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 18:52

Hier nog een teckel liefhebber Er staat een foto van ons teckeltje in mijn profiel. Ze heet Snowflake en ze is een mini teckel. Ze weegt ook maar 4 kilo, maar ze denkt dat ze formaat Duitse Herder is Over 4 daagjes wordt ze 2. De eerst volgende keer dat ze loops wordt, willen we haar laten dekken. Uiteraard houden we er 1 van Er past vast nog wel een teckeltje bij ons in bed

Bonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 19:22

Ooh Teckels zijn leuk, paar huizen verder op woon ook een Teckel, een ruw haar echt een lieverd

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-05 19:48

Caballo schreef:
Hier nog een teckel liefhebber Er staat een foto van ons teckeltje in mijn profiel. Ze heet Snowflake en ze is een mini teckel. Ze weegt ook maar 4 kilo, maar ze denkt dat ze formaat Duitse Herder is Over 4 daagjes wordt ze 2. De eerst volgende keer dat ze loops wordt, willen we haar laten dekken. Uiteraard houden we er 1 van Er past vast nog wel een teckeltje bij ons in bed

hai,
mijn teckels zijn ook maar rond de 4 kg, en dat zijn dwergen
, ik heb nog wel een mooie dekreu in de aanbieding

memerel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 23:22

ik heb twee joekels hoor! Otto weegt denk ik wel 11 kg (en is absoluut niet dik) en Victor komt ook al wel aan de 8 a 9 kg denk ik en die is ook niet dik...
maar otto is ook erg groot
(zag net dat zijn keuringsrapport eindelijk op de site van de Nederlandse Teckelclub staat ik ook weer blij )

Saskia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 21:32

Barb schreef:
Ik heb een chocoladebruine teckel genaamd Bas, chocolade bruin is nog steeds een beetje zeldzaam gefokt in Nederland. Dus Bas komt oorspronkelijk uit Belgie

Ohja ? waar had jij je teckel dan vandaan ?? Absolute original ? Daar komt mijn pup namelijk vandaan, in dat nestje zaten ook nog 3 chocolade... alleen waren die 300 euro duurder..

Liefs