Mijn toekomstige Duitse Staande pup:D

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nannes

Re: Mijn toekomstige Duitse Staande pup:D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 22:32

er ligt alleen maar zaagsel op de grond. Het is geen hok waar ze dag in dag uit in zitten, maar zo nu en dan, dat ze weer ff buiten kunnen spelen. Als ze wat ouder zijn hebben ze een groot stuk afgezet grasveld waar ze rennen/spelen enz.

Eerst zouden we hem over 2 weken krijgen, maar omdat ze al wat eerder gechipt konden worden krijgen we hem aanstaande zondag. Dan is hij 7weken oud

Hobby

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 19:52

Gefeliciteerd met jullie nieuwe pup! Ben zelf ook een grote fan van de Duitse Staande korthaar en heb er zelf natuurlijk ook eentje. Een dame van 8 jaar, maar nog steeds zo gek als een deur
Ik heb ook een bruinschimmel, mijne is alleen donkerder. Heel veel plezier met hem!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 20:49

Toch zal die haan liever een kipje als gezelschap hebben dan een paar konijnen, grinnik.

Wat een prachtige puppies! Ik hou wel van jachthonden.

Patricia20

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 20:10

wat lief zeg

ik heb ook sinds kort een pup erbij een kruising duitse stande ook

heel veel plezier met teddy

Nannes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 20:18

Hobby schreef:
Gefeliciteerd met jullie nieuwe pup! Ben zelf ook een grote fan van de Duitse Staande korthaar en heb er zelf natuurlijk ook eentje. Een dame van 8 jaar, maar nog steeds zo gek als een deur
Ik heb ook een bruinschimmel, mijne is alleen donkerder. Heel veel plezier met hem!

Oow wat leuk, nu heb ik ook nog 1 van 10 jaar, een reu. Ook donkerder als wat we nu hebben (zie profiel) en af en toe ook nog pup
Desiree schreef:
Toch zal die haan liever een kipje als gezelschap hebben dan een paar konijnen, grinnik.

Wat een prachtige puppies! Ik hou wel van jachthonden.

Hij zit ook bij hennen hoor, een stuk of 6 of 7 ongeveer.

Patricia20 schreef:
wat lief zeg

ik heb ook sinds kort een pup erbij een kruising duitse stande ook

heel veel plezier met teddy

Ik zag in e profiel dat het kruising duitse staande/mechelse herder was. Heb je die bij die mensen vandaan waar die duitser Lucky heet?

freaky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 20:26

Dat is een heel verschil een dogo Canario of de pup die jullie hebben uitgekozen. Ik heb een Ca de Bou (dogo Mallorquin) de grote valt best mee hoor! Geniet van je nieuwe pup!

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 20:37

whaha jah, dat is idd een verschil maar dat komt omdat ze op me stage een nieuw nestje verwachtte (die er sinds afgelopen zaterdag inmiddels is ) en ik het zo'n leuke hond vind dat ik die wilde. Mijn vader vond het ook hele leuke honden, maar mijn moederzag het uitlaten niet zo zitten. Kan ik me ook voorstellen, want het zijn geen kleintjes. Dan misschien een teefje want die zijn niet zo groot, maar dan zaten we weer met de loopsheid en laten helpen vond me vader zielig. dus toen zij me moeder: als jullie dan perse een nieuwe hond willen dan word het weer een duitser. Dus zij had de fokker weer gebeld waar we 10 jaar geleden ook al onze hond gehaald hadden en dat teefje stond op springen, dus 2 dagen later werden we door hun weer gebeld dat ze er waren

Patricia20

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 20:49

nannes dat weet ik niet, maar ze komt ook uit rotterdam dat weet ik wel ...