Eerst zouden we hem over 2 weken krijgen, maar omdat ze al wat eerder gechipt konden worden krijgen we hem aanstaande zondag. Dan is hij 7weken oud
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

een kruising duitse stande ook 
Hobby schreef:Gefeliciteerd met jullie nieuwe pup! Ben zelf ook een grote fan van de Duitse Staande korthaar en heb er zelf natuurlijk ook eentje. Een dame van 8 jaar, maar nog steeds zo gek als een deur![]()
Ik heb ook een bruinschimmel, mijne is alleen donkerder. Heel veel plezier met hem!

Desiree schreef:Toch zal die haan liever een kipje als gezelschap hebben dan een paar konijnen, grinnik.
Wat een prachtige puppies! Ik hou wel van jachthonden.
Patricia20 schreef:wat lief zeg
ik heb ook sinds kort een pup erbij een kruising duitse stande ook
heel veel plezier met teddy

maar dat komt omdat ze op me stage een nieuw nestje verwachtte (die er sinds afgelopen zaterdag inmiddels is
) en ik het zo'n leuke hond vind dat ik die wilde. Mijn vader vond het ook hele leuke honden, maar mijn moederzag het uitlaten niet zo zitten. Kan ik me ook voorstellen, want het zijn geen kleintjes. Dan misschien een teefje want die zijn niet zo groot, maar dan zaten we weer met de loopsheid en laten helpen vond me vader zielig. dus toen zij me moeder: als jullie dan perse een nieuwe hond willen dan word het weer een duitser. Dus zij had de fokker weer gebeld waar we 10 jaar geleden ook al onze hond gehaald hadden en dat teefje stond op springen, dus 2 dagen later werden we door hun weer gebeld dat ze er waren