Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nikkigioa schreef:Ohhh wat een schatjes, I looove cavia's!! Ik woon alleen, op mijzelf, en toch presteren mijn moeder en vriend het dat iedere cavia die zijn intrede in mijn huisje doet er evensnel weer uit treedt... hihi! Dus helaas, ik kan je er niet vanaf helpen... Vroeger had ik 12 cavia's, ik vind ze echt cool!! Zo gezellig wanneer er kleintjes waren!
Veel succes met je kleintjes! Geniet ervan!
Voordat je denkt dat ik cavia's mishandel... ik heb afgelopen jaar -helaas tijdelijk- 2 cavia's opgevangen...
jacimatho schreef:Heeft ie ook wel een beetje gelijk in maar als ik dit soort dingen zie neemt er iets bezit van me....zo'n hebberig iemand die het liefst de gehele dierenwinkal meeneemt..
ZeFaNa schreef:Ja dat is altijd bij cavia's, ze hebben gelijk haar en ogen open en lopen er al op los!
flowerxxx schreef:Je kunt ze een paar dagen na de geboorte al wel pakken hoor. Het is juist goed om ze al vroeg te laten wennnen aan mensen.
Verder even een tip geef ze niet gratis weg via marktplaats. Als je er wat geld voor vraagt is de kans veel groter dat ze niet eindigen als slangenvoer! Ik zou er via bokt of caviamarktplaats (www.cavia.pagina.nl) kopers voor zoeken. Zeker die grijze is erg apart is haar vader een coronet of een shelty?
ZeFaNa schreef:Wat leuk! Laat je ook foto's zien?
De grijze heeft al een leuk huisje gevonden.