Verdorie, met een van de pup's gaat het helemaal niet goed..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pluttersput

Re: Verdorie, met een van de pup's gaat het helemaal niet go

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 14:30

Hej,
Wat jammer zeg. Maar je hebt alles gedaan wat je kon doen. Het gaat zoals het gaat. Ik weet dat het heel bot klinkt... Maar zo bedoel ik het niet. Als ze nog tekenen van wel over leven toont, vind ik krummel wel leuk. Wat je erin zei. Maar goed. Daar gaat het nu niet over... Veel sterkte iig.
Groetjes, Barbara

gabyfedde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 15:06

Wat sneu dat het nu toch niet goed gaat. Weet hoe frustrerend het is als je je zo inzet om een diertje in leven te houden en dat het dan toch misgaat. Sterkte.

Bedankt trouwens voor je reactie in het gastenboek van onze site.

Anneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-05 16:07

gabyfedde schreef:
Wat sneu dat het nu toch niet goed gaat. Weet hoe frustrerend het is als je je zo inzet om een diertje in leven te houden en dat het dan toch misgaat. Sterkte.

Bedankt trouwens voor je reactie in het gastenboek van onze site.

Ze leeft nog steeds, vraag niet hoe Het is net alsof ze gewoon niet wíl doodgaan (klinkt een beetje cru, maar zo is het wel) ze blijft leven, en kreunt bij elke ademhaling... Toch heeft ze net wel weer wat gedronken uit het flesje, dus we weten het niet meer.
Lissy blijft nu ook bij het nest vandaan, ze vind het 'eng', echt een heel sneue situatie...

Wendy_Komen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 16:13

Let je er wel op dat ze niet onderkoelt raakt als ze niet samen met de andere liggen?
Heb je bij de dierenarts laten luisteren naar het hartje? Klinkt namelijk ook een beetje als een niet goed hartje.
Hou ons op de hoogte!

nikkigioa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 16:38

Hoi Anneke, kan ze niet aan het infuus bij de dierenarts?? Of bij een andere dierenarts als jouwe het niet doet/kan... Echt erg dat het zo slecht met haar gaat!
Even over de melk, je had zeker die van Beaphar? Is een goed merk melk alleen staan er geen mengverhoudingen in de blijsluiter. Ik hou altijd 1 schepje (die grote, afgestreken) melkpoeder op 20 ml. water aan, dan zit je goed!
Waarschijnlijk doe je er al van alles aan maar ik zou toch echt proberen om haar zoveel mogelijk melk binnen te laten krijgen! Als ze niet wil drinken uit het flesje kan je het ook met een spuit voorzichtig naar binnen spuiten. Zorg dat je de kop achterover houdt en kneedt zachtjes de keel zodat ze het doorslikt. Jeetje, heel veel succes ermee hoor! Als de moeder haar nu "eng" vindt zou ik haar denk ik uit het nest halen en gewoon lekker tegen je aan laten liggen... of is haar conditie daar te slecht voor? Heeeel veel succes ermee! En ik ben benieuwd of ze bij de dierenarts aan het infuus kan!!

Letizia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 17:51

Sterkte en ik zal duimen voor de kleine.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 17:53

Blijkbaar is het echt een vechtertje. Wat moeilijk ook voor jouw, om dat beestje het zo moeilijk te zien hebben. Ik zal heel hard voor je duimen, en me familie duimt mee.
Groetejs, Barbara

bigiick

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 18:03

aagg gossie ik hoop dat ze het haalt echt heel sneu voor de puppy en vor jou natuurlijk ook hou ons opde hoogte he

luuntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 18:36

Dierenartsen zijn zo knap tegenwoordig. Dan kunnen ze toch vast wel zo'n dappere puppy redden.

PS: het gaat mij aan het hart omdat ik volgende vrijdag zelf een cocker spaniel puppy ga ophalen.

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-05 19:13

Ze is dood...
Ze ging zo goed, en wilde zo graag... Ze leek beter te gaan, dronk zelfs weer uit het flesje, werd weer lekker warm, kroop weer wat...
Ik had toch goede hoop!
En net, zo in ene, sloeg ze haar koppie naar achter, en verkrampte... Ze is overleden.
Oooh ik ben er zo verdrietig om... Het is zo oneerlijk!

Haar naam is Little Mulan, vernoemd naar de tekenfilm, waar een meisje streed in het leger.

Nevermind85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 19:15

Heel veel sterkte met je verdriet!

Letizia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 19:34

Veel sterkte

Wendy_Komen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 21:07

Zonde! Toch moet je maar bedenken dat het aan je goede zorg niet kan liggen. Het heeft zo moeten zijn. Ze heeft waarschijnlijk iets gehad wat fataal was, maar met de goede zorg heeft ze toch nog even geleefd.

Wens je heel veel sterkte!!

bigiick

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:05

aaag wat jammer maar je heb gedfaan wat je kon en de puppy zelf heeft er ook voor gevochten STERKTE ermee

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:14

ik vind het heel erg voor je, heb het topic net pas ontdekt, en zat echt te hopen dat ik zodirect zou lezen dat het goed gaat.. maar hellaas..... sterkte (F)

Tal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:26

Wat erg! Arme pup! Sterkte!

luuntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 09:31

Sterkte met dit verlies.

leaapje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 15:17

jammer dat het zo af moet lopen toch succes met de andere pups die brengen toch weer vrolijkheid in je leven dat weet ik zeker

Laurier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 18:17

ach gerum... heel veel sterkte met dit verlies

halibut

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 19:13

Soms is er gewoon iets niet goed in t lijfje. Heb het zelf ondervonden met een parkietje. Je hebt alles gedaan wat je kon, maar het blijft vreselijk natuurlijk. Ik moet er niet aan denken dat een van onze pups indertijd overleden was. Heel veel sterkte toegewenst.

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-05 10:23

Bedankt allemaal, heel lief
Met de andere pup's gaat het heel goed, de oogjes zijn al open en ze kruipen in het rond.
Lissy ziet er ook superfit en goed uit.

Blijf het jammer vinden van de kleine pup, ze was al zover!

Myra87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 14:54

Ach jeetje, je hebt alles gedaan wat kon, maar helaas, heel veel sterkte toegewenst!!

Le0nie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 14:59

Je hebt er alles aan gedaan, het is gewoon rot dat dit moest gebeuren, Sterkte

xJurdyWonanx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 00:20

Als eerste wil ik je sterkte wensen met het verlies van de pup. Ik weet niet hoe je je voelt maar kan het heel goed begrijpen. We hebben nu zelf ons eerste nestje en zijn nu pas 4 daagjes oud. eentje is ook zo klein, maar drinkt gelukkig veel.
Meid, je hebt gedaan wat je kon. En nu maar hopen dat het met de andere pups goed gaat... Je hebt altijd nog een troost, de andere pups. Alhoewel het verdriet van het puppytje daar niet van weg gaat..