Wendy_Kila schreef:Hoi naamgenoot
Je begrijpt 1 ding niet echt denk ik. Ik wil hem niet weg doen omdat ik het irritant vind dat hij jankt, ik zou hem weg willen doen naar iemand die meer aandacht voor hem heeft, zodat hij het meer naar zijn zin heeft. Ik denk dus meer aan zijn welzijn, dan aan mijn irritatie.
Tja, noem het miepen, maar als hij nat is komt hij de woonkamer niet in, maar zit hij in de hal. Hecht nog een beetje waarde aan mijn inrichting. Als hij dan droog is mag hij gerust de woonkamer in.
En tja, sommige mensen willen hun hond niet eens binnen hebben, ben ik dan zo'n dierenbeul dat ik hem niet in mijn slaapkamer wil hebben? Ik vind van niet. Dat mag je gerust vinden, en je mag jouw honden jouw bed laten vervuilen, maar daar heb ik gewoon weinig trek in!
En als ik echt zo dieronvriendelijk was, was mijn hond niet zo gek op me denk ik zo!
Maar ja, meningen zijn verdeeld, en dat zal op alle gebieden wel zo blijven. Maar in plaats van tips te geven snauw je me een beetje af, en daar kan ik weinig mee.
Groeten Wendy
Ik bedoel het niet om te snauwen sorry hiervoor

Maar vind het gewoon erg dat mensen een hond nemen,dan denken ja heb er de tijd niet voor geef hem neit de nodige aandacht,en dat hij dan de deur uitmoet.
Hier gaan ze als ze buiten zijn geweest en nat regelrecht de douche in,over bij ons slapen,er ligt een deken naast bed ze mogen er sochtend bij als mijn vriend weggaat,maar verschoon 2 keer per week het bed.
Dat is ieder zijn eigen keus daar heb je gelijk in.
Hij begrijpt het denk ik niet,en idd verlatingsangst kan heel goed zijn dat dat zijn oorzaak is.
Hier zitten ze ook in de gang als ik wegben,speeltjes botjes en muziek helpt ook super,hebben ze het idee dat er iemand is.