Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
door_ schreef:Ik heb echt werkelijk geen idee...kat is van vriend...
En hij heeft uitgerekend, uitgaande van wat ze bij twee eerdere nestjes gedragen heeft...
En als je aan dr buik voelt, kun je echt de katjes in je hand voelen, ze zijn al erg groot en bewegen behoorlijk!
lindsey schreef:[
Chichiba schreef:lindsey schreef:[
[/quote]
Ik ben van mening dat als je een serieuze fokker bent je altijd je kat terug neemt en dan zelf een nieuw baasje zoekt...Jammer genoeg zijn ze niet allemaal zo...Zo laat de fokkers van mijn 2 katten helemaal niets meer van zich horen...als ik bijv. leuke fotootjes stuur...Dit vind ik erg jammer...ik zou toch graag willen weten wat er met mijn fokjes gebeurt en hoe het met ze gaat...Maar goed zijn niet allemaal hetzelfde...
lindsey schreef:Neem je ze dan weer terug? Nu begreep ik uit jouw tekst dat je er misschien zelf ook 1 zou willen houden. Dan zou het geen probleem zijn om ze terug te nemen.
Wendy_Kila
@lindsey:
Meestal als je allergisch voor een kat ben, merk je dat binnen een dag. Ik bedoel dan ook met proberen, gewoon langskomen, de moederpoes aaien en doen, en kijken of je dan een allergische reactie volgt. Gebeurt dit, weet je zeker dat je ze niet kunt nemen, gebeurt dit niet na intensief contact, is de kans heel klein dat je er later als nog last van krijgt.
Ben zelf pas allergisch geworden toen ik mijn katten al 4 jaar had. Dus je kan altijd later nog allergisch worden voor je katten. De kans dat dit gebeurt bij mensen die toch al aanleg hebben voor allergiën lijkt mij gewoon groter dan bij mensen die dat niet hebben.
Ik ben trouwens het niet met je eens dat als je zegt dat je het kitten terug wilt nemen als het niet gaat, dat de kans groot is dat het dan naar iemand anders gaat, of naar het asiel. Ik weet niet of je de prijsklasse van Cornish Rexen kent, maar die ligt tussen de €300,- en €400,- per stuk. Als je dat geld terug kunt krijgen, denk ik niet dat je zo dom bent om dan te betalen om het bij een asiel kwijt te kunnen...
Dat soort domme mensen bestaat helaas wel. Er belanden ook raskatten in het assiel en ook katten van deze prijsklasse.
Ik snap trouwens deze zin niet helemaal:
[quote="lindsey schreef:Neem je ze dan weer terug? Nu begreep ik uit jouw tekst dat je er misschien zelf ook 1 zou willen houden. Dan zou het geen probleem zijn om ze terug te nemen.
Chichiba schreef:lindsey schreef:[
[/quote]
Ik ben van mening dat als je een serieuze fokker bent je altijd je kat terug neemt en dan zelf een nieuw baasje zoekt...Jammer genoeg zijn ze niet allemaal zo...Zo laat de fokkers van mijn 2 katten helemaal niets meer van zich horen...als ik bijv. leuke fotootjes stuur...Dit vind ik erg jammer...ik zou toch graag willen weten wat er met mijn fokjes gebeurt en hoe het met ze gaat...Maar goed zijn niet allemaal hetzelfde...