mijn pers wat vinden jullie er van

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shirlemiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 11:58

X_ViSwIjF_X schreef:
Mooie pers heb je ik heb er zelf ook een maar dan een la[jes en zij is ook 9 alleen moet ik je wel vertelen dat perzen niet zo oud worden (heb ik me laten vertelen door de fokker)
Ik heb helaas nog geen foto op me pc.
En inderdaad die van mij hebt net een klein neusje
hihihi

groetjes
[/quote]
Dat werd mij ook verteld toen ik mijn eerste Perzisch langhaar Nikita van Sulbotara aanschafte.Mijn zij is inmiddels al weer 14 jaar oud en nog steeds erg vitaal.Nikita is de oudste Pers van mijn kattengroep(8 stuks),de jongste is ruim 1 jaar oud.Ik zou er nog wel meer willen maar het onderhoud is erg veel werk.Bij de Exotics(ik heb er 3)dan zijn kortharige Perzen,is het onderhoud veel minder intensief.En Perzen uit goede bloedlijnen zijn erg duur,dus ik zal eerst weer een poosje moeten sparen...

littleroosie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 16:09

Hej Mary!

Dat je al op jezelf woont joh, wat leuk!
Wat een mooi kat heb je, echt super.

Dreamybol

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 17:05

Er zijn ook mensen die zeggen dat Perzen juist wel weer erg oud kunnen worden. De mijne is 8,5 en ik vraag me soms echt af hoe lang ze het nog gaat redden. Het haar heb ik niet zo'n last van, ik kam haar ook wel dagelijks en soms meerdere keren per dag, gewoon als ze op schoot komt liggen. Ze niest alleen wel veel en snottert dan dus ook alles vol, niet al te fris als ze net neus aan neus met mij zit
Heb wel het idee dat ik niet zo'n beste bloedlijn-Pers heb, is telkens iets mee. Maar ja, ze is wel heel erg lief en aanhankelijk

Afbeelding

Heb helaas geen digicamera zelf, zal mijn buurman eens vragen echt mooie foto's van haar te maken.

Shirlemiep

Re: mijn pers wat vinden jullie er van

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 18:03

Om mijn Exotic shorthair te kunnen zien moet je naar: www.smolke.nl en dan naar:Wie wil er gebruiker van de maand worden?En dan naar:2005 en dan naar:MAART 2005,kat van de maand SARA LEE

M_en_M

Re: mijn pers wat vinden jullie er van

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-05 19:31

@t littleroosie
ja ik woon sinds april op me zelf en ben ook al heel druk bezig met me rij bewijs en dan zou ikwe eens bij je langs willen komen je ppaardje bewonderen

mijn kat wouden we eerst ook op me moeders lapjes poes doen maar onze gekke kat snapte er niks van dus toen hebben we hem toen maar laten casteren
en toen is hij heel levendig geworden en sinds ik op me zelf woon is die een stuk levendiger geworden hij speelt en is de baas over de buur katten als hij naar buiten gaat de gekke kat
en ik hoop dat me pers heel oud gaat worden hoe die nu is blijft hij vast nog wel lang leven

maar bedankt voor al jullie leuke reacties
groetjes mary