Victoria was echt een heel mooie duif (ben het zusje van konyn)
ik heb nog 1 mooie foto van haar:
R.I.P. lieve Victoria

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
konyn schreef:jaja die rat weet ik nog ja, dat ging toen ook niet helemaal goed met rosanne toen.... dat was echt rot! ook eeh; offtopic denk ik
konyn schreef:ik ga maar en mooi bloemetje op haar graf in het park leggenarme lieve Vic...
wat moet ik nu doen? een nieuw vrouwtjes duifje kopen voor Daoud? maar duiven zijn juist heel partnervast... daar kun je toch niet zomaar een nieuwe bij zetten maar anders is hij alleen? en hij is nog zo jong...
ik wil helemaal geen nieuwe, ik wil victoria....
Desiree schreef:Nou Vinaba, dan stel je eens voor dat IK in JOUW tuin kom om JOUW kat weg te snaaien en op te eten. Misschien begrijp je dan hoe ze zich moet voelen.
En ZOMAAR een beker water over die kat gooien? ZOMAAR?! heb je wel gelezen wat er gebeurd is? Wat heeft die kat bij hen in de tuin te zoeken?
konyn schreef:je kat vermoord door een eksterdan moet jij wel een heel lieve kat gehad hebben! sjonge, dat hoor je ook niet vaak...
Vinaba schreef:Je kan toch niet bij je tuin neerzetten; Katten verboden in de tuin. En dat die kat dan weg blijft?
Nou sorry hoor maar, ik kan niet bepaald zeggen dat jij je instict volgt als je mijn kat uit de tuin grist!
En ook vind ik het belachelijk om een beker water over een kat te gooien terwijl die kat echt niet bewust heeft gehandeld van; Goh laat ik eens die duif vangen om te kijken hoe ze reageren...
Denk na,..
Lianne007 schreef:katten lopen nou eenmaal los buiten,
die kun je niet de hele dag met een zendertje volgen of binnen houden,.
ik denk dat de plens water wel effect heeft gehad,hij weet het nu en zal niet zo gauw weer terug komen (hoop ik).
maar ja er is altijd het risico voor andere katten,ik denk dat je gewoon het beste een stroomlijntje erlangs moet plaatsen, of een soort net.