R.I.P. lieve, lieve dappere Victoria

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Reggs

Re: R.I.P. lieve, lieve dappere Victoria

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 16:19

*moet er af en toe nog steeds een beetje om huilen*
Victoria was echt een heel mooie duif (ben het zusje van konyn)
ik heb nog 1 mooie foto van haar:
Afbeelding

R.I.P. lieve Victoria

konyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-05 02:32

ooooh ik haaaaaaaaaaaaat die kat!!!! en ik weet nog steeds niet van wie hij is... heb hem gelukkig ook niet meer gezien

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 02:35

Ik ken het, heb zelf heel lang duiven gehad, en het was altijd strijd met alle buren, al die pokke katten. Ik vraag niet om die dieren en plant mijn paard ook niet bij iedereen in de tuin. Dus waarom krijg ik andermans katten er dan wel in?

Beauty0102

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 21:01

konyn schreef:
jaja die rat weet ik nog ja, dat ging toen ook niet helemaal goed met rosanne toen.... dat was echt rot! ook eeh; offtopic denk ik

konyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 15:03

ik ga maar en mooi bloemetje op haar graf in het park leggen arme lieve Vic... wat moet ik nu doen? een nieuw vrouwtjes duifje kopen voor Daoud? maar duiven zijn juist heel partnervast... daar kun je toch niet zomaar een nieuwe bij zetten maar anders is hij alleen? en hij is nog zo jong...

ik wil helemaal geen nieuwe, ik wil victoria....

SjilliejJj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 15:10

die K*t katten

ik vindt dat iedereen die katten heeft die op zijn eigendom moet houden mijn honden zitten ook in de tuin

veel sterkte

konyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 15:16

ja ik vind het ook, mijn overgebleven duif moet in de volliere blijven door die kat(ten) de eigenaren moeten beter opletten en zo een kat moeten ze eigenlijk binnin houden ofzo... maar zolang ik niet weet van wie hij is kan ik niets doen

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 20:15

Nooit leuk Sterkte meis

konyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 23:39

konyn schreef:
ik ga maar en mooi bloemetje op haar graf in het park leggen arme lieve Vic... wat moet ik nu doen? een nieuw vrouwtjes duifje kopen voor Daoud? maar duiven zijn juist heel partnervast... daar kun je toch niet zomaar een nieuwe bij zetten maar anders is hij alleen? en hij is nog zo jong...

ik wil helemaal geen nieuwe, ik wil victoria....

ik quote mezelf maar even, anders moet ik het hele bericht overtypen....

wat moet ik nu doen?? ik weet het niet help alsjeblieft!! ik wil het Daoud namelijk zo veel mogelijk naar zijn zin maken

konyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 00:17

niemand die iets weet?
he verdorie....

Blueberry

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 00:19

Lekker muziekje, lekker eten, met m wandelen met een soort ballon om m heen dat ie niet gegrepen kan worden...uuuh etc

konyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 00:31

haha gekke tessa tsja ik kan het altijd proberen hea suggesties voor muziek misschien? en de ballon word dan natuurlijk; roze haha
nee beter van niet toch eigenlijk, zo vliegt de ballon weg met Daoud eraan, houd hij niet van Katie Melua en van culinaire hoogstandjes.. haha ik geloof dat ik wel een ander duifje ga kopen ofzo, een vriendinnetje dat is wel leuk voor hem al lijkt hij redelijk happy nu gelukkig * haalt opgelucht adem *

konyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-05 21:52

die kat nooit meer gezien daarna verder btw... ja mn nichtje wel, en die gooie een beker water over zijn kop gheghe en met Daoud gaat het wel goed hij is goed aan het groeien en word gelukkig weer met de dag mooier net als eerst toen vic er nog was... ik heb nog geen nieuwe maar dat komt vast nog wel. Ik wil nog een pauwstaart maar niet een, die precies op Daoud lijkt zodat ik het risico loop ze niet uit elkaar te kunnen houden dat zou niet tof zijn weetje...

xxx marije
* p.s. als iemand nog een lieve duif overheeft...

Blueberry

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 22:12

Ik denk dat het ook wel verstandig is als je een vriendje voor m koopt ja. Nu ie nog jong is kan ie wel wennen aan een nieuwe partner

konyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-05 01:39

nadia (mijn zusje) heeft gister echt supermooie foto's gemaakt van Daoud! ooooh hou van hem, ik was echt (en ben nog steeds) zo bang dat hij ook doodgaat, met deze regen en kou enzo.... maar hij heeft een goed hok en beschutting ~dus dat komt wel goed denk ik zo, hoop ik zo hihi

_Wieke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 17:55

Heel veels sterkte! Maar je moet wel weten dat niet alle katten zo zijn, mijn kat is namelijk vermoord door een ekster...

je zult dit verdriet nog wel een tijdje hebben, had ik ook toen mijn kat was vermoord door de eksters, maar uiteindelijk houd je er mooie herrineringen aan over

konyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-05 23:46

je kat vermoord door een ekster dan moet jij wel een heel lieve kat gehad hebben! sjonge, dat hoor je ook niet vaak...

Vinaba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 12:01

Sorry, maar ik vind jullie een beetje te grof denken over katten.
Wat heb jij elke avond op je bord? Ook vlees?!
Ik vind het niet leuk voor je dat je je duif kwijt moest raken.
Maar, jouw reacties vind ik een beetje overdreven.
Ik snap dat je boos bent over wat er is gebeurd maar, zoals zomaar een beker water over die kat te gooien slaat gewoon nergens op!

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 17:58

Nou Vinaba, dan stel je eens voor dat IK in JOUW tuin kom om JOUW kat weg te snaaien en op te eten. Misschien begrijp je dan hoe ze zich moet voelen.

En ZOMAAR een beker water over die kat gooien? ZOMAAR?! heb je wel gelezen wat er gebeurd is? Wat heeft die kat bij hen in de tuin te zoeken?

Vinaba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 18:36

Desiree schreef:
Nou Vinaba, dan stel je eens voor dat IK in JOUW tuin kom om JOUW kat weg te snaaien en op te eten. Misschien begrijp je dan hoe ze zich moet voelen.

En ZOMAAR een beker water over die kat gooien? ZOMAAR?! heb je wel gelezen wat er gebeurd is? Wat heeft die kat bij hen in de tuin te zoeken?

Je kan toch niet bij je tuin neerzetten; Katten verboden in de tuin. En dat die kat dan weg blijft?

Nou sorry hoor maar, ik kan niet bepaald zeggen dat jij je instict volgt als je mijn kat uit de tuin grist!

En ook vind ik het belachelijk om een beker water over een kat te gooien terwijl die kat echt niet bewust heeft gehandeld van; Goh laat ik eens die duif vangen om te kijken hoe ze reageren...

Denk na,..

Fun_Fun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 18:42

Ik ga met Vinaba mee, heb er eigenlijk niks aan toe te voegen.

Lianne007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 18:52

katten lopen nou eenmaal los buiten,
die kun je niet de hele dag met een zendertje volgen of binnen houden,.
ik denk dat de plens water wel effect heeft gehad,hij weet het nu en zal niet zo gauw weer terug komen (hoop ik).
maar ja er is altijd het risico voor andere katten,ik denk dat je gewoon het beste een stroomlijntje erlangs moet plaatsen, of een soort net.

_Wieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 20:14

konyn schreef:
je kat vermoord door een ekster dan moet jij wel een heel lieve kat gehad hebben! sjonge, dat hoor je ook niet vaak...

mijn katje was nog best jong en klein en snapte niet dat er ook gevaar op deze wereld bestond.

Dat een kat een vogel pakt is trouwens wel gewoon de natuur (dat is niet zo bij ekster vermoord kat), maar dat neemt inderdaad nog niet jou pijn weg, dus echt super super super veel sterkte!

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 00:11

Vinaba schreef:
Je kan toch niet bij je tuin neerzetten; Katten verboden in de tuin. En dat die kat dan weg blijft?

Nou sorry hoor maar, ik kan niet bepaald zeggen dat jij je instict volgt als je mijn kat uit de tuin grist!

En ook vind ik het belachelijk om een beker water over een kat te gooien terwijl die kat echt niet bewust heeft gehandeld van; Goh laat ik eens die duif vangen om te kijken hoe ze reageren...

Denk na,..

Dat is de taak van de eigenaren van de kat! Stel je eens voor dat ik mijn hond zo maar losliet en liet sch**ten in jouw tuin of jouw kat liet aanvallen? Zou jij dat leuk vinden? Een katteneigenaar heeft OOK verantwoordelijkheid af te leggen over z'n kat en andere mensen er niet mee op te schepen. Mensen met vogels vragen niet om katten in hun tuin!
Ook mensen met een zandbak voor kinderen vinden dat niet fijn (dat hun kinderen in de kattenstr*nt moeten scheppen) of mensen met een moestuin die hun groentes op willen graven.

Ik wil ze ook niet in mijn tuin en mensen kunnen ze maar beter bij zich houden. Ik spuit ook met water als ik de kans krijg en anders vang ik ze en breng ik ze weg.
En dan ben ik netjes, want mijn vriend pakt zijn geweer en schiet ze "nou eenmaal" dood. En dat is dan het gevolg van de laksheid van de eigenaar van de kat die zijn beest "nou eenmaal" niet bij zich kan houden omdat die daar geen moeite voor doet.

Lianne007 schreef:
katten lopen nou eenmaal los buiten,
die kun je niet de hele dag met een zendertje volgen of binnen houden,.
ik denk dat de plens water wel effect heeft gehad,hij weet het nu en zal niet zo gauw weer terug komen (hoop ik).
maar ja er is altijd het risico voor andere katten,ik denk dat je gewoon het beste een stroomlijntje erlangs moet plaatsen, of een soort net.

dan moet je als katteneigenaar nou eenmaal iets om je tuin bouwen dat je kat er nou eenmaal niet uit kan zodat hij anderen niet lastig kan vallen.

Katteneigenaren denken kennelijk dat alleen zij recht hebben op een liefhebberij en dat mag kennelijk ook nog eens ten koste gaan van liefhebberijen van andere mensen in hun EIGEN tuin. Dat is toch te gek voor woorden!

Vinaba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 11:32

Ohw dus jij vind dat ik mijn kat moet gaan uitlaten?!
Nou als jou hond niet zonder bij bedoelingen mijn kat afmaakt ga ik niet op wraak uit op die hond. Ik vind dat abnormaal!
Ik ga hem niet natspuiten als een debiel!
Als jij het niet expres zou doen zou ik niet boos worden nee...
Ik ga niet als een mongool een hekwerk om mijn tuin bouwen om mijn kat er in te houden?
Ik ga toch niet tegen die kat zeggen blijf in de tuin en dat doet hij dan.
er is altijd nog wel een verschil tussen kat en hond!