Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jacimatho schreef:youngster schreef:Sja ook dierenartsen willen graag eten.
Iedere dag biefstuk zeker? Zo lust ik er ook wel een paar.
Soms vraag ik me weleens af waar die dierenartsen zijn gebleven die dit beroep uitoefenen uit ideologie, omdat het hun roeping is.
Alles draait om de centjes, hoe meer hoe beter.......
youngster schreef:heb jij ooit een miljonair gezien die dat geworden is door dierenarts??
Ik niet namelijk. Wel eens nagedacht hoeveel die spullen kosten die een dierenarts gebruikt? Ik noem maar even een simpel operatiesetje, die kosten per stuk rond de 500 euro. Alle medicijnen moeten ook ingekocht worden, speciale koelruimtes enz..
Citaat:Iedere dag biefstuk zeker? Zo lust ik er ook wel een paar.
Soms vraag ik me weleens af waar die dierenartsen zijn gebleven die dit beroep uitoefenen uit ideologie, omdat het hun roeping is.
jacimatho schreef:youngster schreef:Sja ook dierenartsen willen graag eten.
Iedere dag biefstuk zeker? Zo lust ik er ook wel een paar.
Citaat:heb jij ooit een miljonair gezien die dat geworden is door dierenarts??
Ik niet namelijk. Wel eens nagedacht hoeveel die spullen kosten die een dierenarts gebruikt? Ik noem maar even een simpel operatiesetje, die kosten per stuk rond de 500 euro. Alle medicijnen moeten ook ingekocht worden, speciale koelruimtes enz..
Citaat:en dure jachten kopen, luxe villa's en tig keer per jaar op vakantie.
manzano schreef:Nou onze dierenarts dus.........die is geemigreerd naar een super luxe villa in Frankrijk. En 60 uur in de week werken geloof ik niet
. Hij had elke avond 2 uur spreekuur (doordeweeks) dat is dus 10 uur. Denk niet dat elke week die overige 50 uur worden opgevuld met spoedgevallen aan kleine dieren (hij deed geen vee).