Nou mij probeerde 1 of andere muts (geen verstand van dieren (knaag), maar stond wel op die afdeling) een vrouwtje voor een mannetje te verkopen...Ik snap nog steeds niet hoe ze zo iemand op die afdeling kunnen zetten zonder een 'spoed' cursus...seksen...Ik vind dat echt noodzakelijk...
Ik weigerde dus ook het dier mee te nemen...het was een vrouwtje en ik wilde geen kleintjes...Toen is ze er een manager bij gaan halen...(ik bleef doorzeuren...en zij bleef zeggen 'dit is echt een mannetje')...Toen bleek het idd een vrouwtje te zijn...Heb er toen zelf een uitgezocht en zelf gekeken of het een mannetje of vrouwtje was...
Wees aub zelf verantwoordelijk...en kijk dus altijd zelf...verdiep je erin...Hoef je ook de dierenwinkel niet de schuld te geven...
Als ik dat niet had gedaan had ik 9,5 week later met kleintjes gezeten wat ik absoluut niet wilde...
Nog een ding...ga gewoon naar een goede fokker...die weet waar hij/zij het over heeft...kent de diertjes...geeft je garantie mocht er iets mis zijn met het diertje...voordelen dus...