zijn jullie katten ook zo gek op dozen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

puccalover

Re: zijn jullie katten ook zo gek op dozen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 22:18

Jullie verhalen komen me allemaal bekend voor, want onze kat was ook gek op dozen, vuilniszakken, plastic zakken noem maar op. Als je gewoon een doos of een vuilniszak ergens neerzette kon je er van op aan dat hij er lekker in ging zitten of liggen en als ze in een vuilniszak zat werd ze helemaal gek, ging ze spelen met de vuilniszak. Maar helaas zullen we dat nooit meer meemaken want ze is waarschijnlijk dood omdat ze al 4 weken niet meer thuis is geweest, mis haar heel erg en hoop dat ze op een dag weer thuis komt maar de hoop word steeds kleiner omdat ze al zo lang weg is, we denken dat ze onder een auto is gekomen en toen is doodgegaan. Het is erg jammer als dat zo is omdat ze dan maar 1 jaar oud mocht worden.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 22:28

jep ook hier dozenfettisch met name ratje kan niet wachten tot ik de boodschappen eruit heb. of die doos nu groot klein of een ander afwijkend formaat heeft maakt niet uit. hij wil de doos. maar ook voor de rest hebben dozen een grote aantrekkingskracht

hier ligt hij samen met soxs verstrengeld in "zijn" doos.
Afbeelding

@puccalover, verschrikkelijk voor je. ik ken het maar al te goed, ik had begin dit jaar ook 1 (bol) die ook net 1 jaar oud was en is verdwenen. waarschijnlijk is ook hij door een auto doodgereden. en zo zijn er hier nog een paar verdwenen. het is echt verschrikkelijk niet te weten wat of er met ze gebeurt is. als je ze maar vind, dan weet je tenminste van hoe en wat maar dat niet weten dat is echt niet leuk.

LittleWillow

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 22:38

Ha ha, ja hoor ook mijn katten zijn dol op het zitten/liggen/spelen in dozen, tassen, mouwen van jassen enz. Een van mn katten zit graag onderin de koelkast. Niet dat ie dat mag, maar dan zit hij heel nonchalant voor het aanrecht statig zitten zijn en als de koelkastdeur dan open gaat... dan hupsakee! Schiet ie ineens eropaf en met een beetje geluk (voor hem dan hé) zit ie dan onderin de koelkast, tevreden blik op zn kattensnoet!
Overigens zijn kasten en andere hooggelegen plaatsen ook een uitdaging om op te klimmen en op te slapen... Geen plaats te gek of er kan gedut worden!

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 23:12

Die van ons kruipt ook altijd in dozen.. Het liefst nog met zn tweetjes lekker knus

Joeptje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 23:18

Haha leuk!

Waarom nog dure krabpalen/leuke mandjes kopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 08:58

Rrrrmew!

Afbeelding

Vroeger ging ze ook altijd in dozen van spelletjes liggen, of in deksels van puzzels als die op de grond lagen.

Vinaba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 09:16

Mijn kat is helemaal gek op dozen.
Afbeelding
Toen hij nog klein was.

Vanmiddag een foto van hoe hij nu in een doos is!

kim1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 12:53

Onze poezen zijn ook verzot op dozen tassen enz. alles waar ze is passen.
Ze vechten er zelfs om en dat gaat er hard aan toe, daarom halen wij ze op een gegeven moment maar weg.

Ze liggen er soms zo in te rollen bollen.

ellenlouise

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 13:01

Hier hetzelfde. Maar mijn katten waren ook helemaal gek op (plastic) kraakzakjes. Speeltje erop gooien, een aanloop nemen en dan lekker glijen. En lekker laten kraken natuurlijk.

Nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 14:12

puccalover schreef:
Maar helaas zullen we dat nooit meer meemaken want ze is waarschijnlijk dood omdat ze al 4 weken niet meer thuis is geweest, mis haar heel erg en hoop dat ze op een dag weer thuis komt maar de hoop word steeds kleiner omdat ze al zo lang weg is, we denken dat ze onder een auto is gekomen en toen is doodgegaan. Het is erg jammer als dat zo is omdat ze dan maar 1 jaar oud mocht worden.

Wij zijn ook veel katten verloren doordat ze zomaar verdwenen Overigens is het record van wegblijven bij ons 1 vol jaar geweest (toen een drie jaar oude ongesteriliseerde poes, inmiddels is ze 8 en gesterisliseerd, blijft elke zomer weg)! Toen ze midden in de winter in de regen thuiskwam was ze totaal uitgemergeld, geen idee wat ze toen in hemelsnaam uitgespookt heeft!!! Je wil niet weten hoe verbijsterd ik was... Dus er is nog hoop voor jullie , en anders veel sterkte

-x- Nouska

Sani

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 14:20

Droogtrommel ook goed?
Mijn vorige kat lag daar altijd in
Mijn kat van nu die ligt idd ook altijd in dozen of glijdt er dan mee van de tafel

ellenlouise

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 22:08

Jeetje Nouska, wat een rare poes heb jij dan. Of zou ze gewoon op vakantie gaan?

Annemarie89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 22:10

Haha ik herken het
Vooral onze vroegere katten waren er helemaal gek op
Oeh droogtrommen zou ik mee op passen of niet

Vinaba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 23:40

Wat zijn droogtrommen ?

jiehaaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 23:49

Hier nog een dozen-liefhebber:

Afbeelding

annepaardoes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 00:43

jaaa, mijn kat is er ook helemaal gek op

akerna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 22:08

mijn 2 monsters zijn er ook helemaal verzot op. zelfs een dunne pizzadoos (of zo'n klein dun vissticksdoosje) proberen ze zich in te wurmen (al komen ze vaak niet verder dan een poot en een stukkie kop

Faniek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 22:14

Hier zijn ze ook dozig

Afbeelding

Geen fratsen...
Afbeelding

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 00:58

rina schreef:
hier ligt hij samen met soxs verstrengeld in "zijn" doos.
Afbeelding

Hahahahahaha

Onze kitten ging ook vaak in de papiermand zitten. Of de droogkast wanneer die pas afgezet was en nog vol zat met lekkere warme handdoeken