Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urielle schreef:Nou ja, er zullen ook mensen zijn die de kittens naar de dierenwinkel brengen ipv ze in een zak in de sloot te dumpen oid dus dan maar liever de dierenwinkel
Manon_S schreef:@ Marye78 : Serieus ? Dat ze in konijnenhokken gestopt worden?
Jeetje wat dom zeg!
Vind ook dat de politie hier bij moet komen ofzo..
FlairS schreef:Wat mij meer bezighoud is wat er met al die hondjes en poesjes gebeurd als ze de leeftijd van lief en schattig(tot een maand of 3 dus)voorbij zijn en niemand ze meer wil hebben.Ik vrees het ergste namelijk............
Predator schreef:orry maar ik zie het verschil niet tussen wat voor dier er wordt verkocht in een dierenwinkel. Bij elk dier dat verkocht wordt, moet voldoende voorlichting gegeven worden, niet alleen bij een pup of een kitten, ook bij een konijn of hamster, die dieren moeten ook goed verzorgd worden hoor!
FlairS schreef:Wat mij meer bezighoud is wat er met al die hondjes en poesjes gebeurd als ze de leeftijd van lief en schattig(tot een maand of 3 dus)voorbij zijn en niemand ze meer wil hebben.Ik vrees het ergste namelijk............
Wind schreef:Helaas zijn er erg veel dierenwinkels die ook levende have verkopen. Niet alleen honden kan je veel beter bij een goede fokker halen, dat geldt ook voor hamsters, cavia's, konijnen en vissen etc.
FenW schreef:Wil je dus een pup/hond haal der 1 uit het asiel of van een goede erkende fokker.
WildWings schreef:Dat heb ik ook gehad. Mijn 'dwergkonijntje' werd enorm. Écht enorm.