Dat iemand zoiets kan doen he..zomaar even een katje dumpen.
Echt walgelijk..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pluttersput schreef:Hej,
Ik denk dat het een pers is.. Kan dat? En je hoeft er neit per se van uit te gaan dat ie doof is, ze zijn niet altijd doof. Tis idd wel een erg schattig beesje. Veel plesier ermee!
Groetjes, Barbara
Branca schreef:Dit katje houdt zijn blauwe ogen, zit nl verschil in blauwe ogen van een jong kitten en oudere en ook de kleur. Muis die heeft die kleur nog..
Ik kan 'm wel houden, maar is niet praktisch.
Ik wil dadelijk een buitenkat die oa muizen vangt. Ik heb nl nog een kat, die is graag binnen. Een witte is dan ook niet praktisch..en er komt weinig verkeer over de weg voor ons huis, maar dadelijk wordt ie dood gereden omdat ie auto's niet hoort.
VanillaQueen schreef:Ik zou bij god niet weten waar Nuenen ligt, maar ik wilde je even wijzen op dierenasiel Crailo in Hilversum ! Daar zitten best vaak katten die het liefst gewoon buiten leven en hooguit een schuilschuur nodig hebben en dus ook wel voornamelijk voor hun eigen maaltijd zullen zorgen
ranna schreef:Aangezien het hier om een doof kitten van ca. 5 weken gaat lijkt me dat geen juiste plek voor haar.
Nouska schreef:ranna schreef:Aangezien het hier om een doof kitten van ca. 5 weken gaat lijkt me dat geen juiste plek voor haar.
Ik denk dat ze bedoelde dat ze daar heen kan als ze die nieuwe boerderijkat wil.
(Ben daar geloof ik als kind op schoolexcursie meegeweest, ben oorspronkelijk uit Hilversum. Snif!Ik kan me vooral 1 kat nog heel goed herinneren).
-x- Nouska
specuclaas schreef:hou je hem? anders ben ik absoluut geintereseerd!