Dobermann aangeboden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tessyke

Re: Dobermann aangeboden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 15:38

Chubby:ik geef je 100% gelijk hoor en dat probeer ik hier ook al de hele tijd te laten doordringen

cocktail: negeer deze mensen gewoon want blijkbaar weten ze niet waarover ze het hebben

de rest: wees blij dat ze hem te koop opstelt dan dat ze als vele andere mensen hem achterlaat in het bos. Dus als je het nog altijd niet met de TS eens bent BLIJF dan uit het topic uit!

cocktail

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-05 16:21

tessyke schreef:
Chubby:ik geef je 100% gelijk hoor en dat probeer ik hier ook al de hele tijd te laten doordringen

cocktail: negeer deze mensen gewoon want blijkbaar weten ze niet waarover ze het hebben

de rest: wees blij dat ze hem te koop opstelt dan dat ze als vele andere mensen hem achterlaat in het bos. Dus als je het nog altijd niet met de TS eens bent BLIJF dan uit het topic uit!

Dank je tessyke

De hond is 5,5 jaar oud dus je kan uitrekenen hoe lang wij hem hebben denken jullie nou
echt dat wij even besluiten om ons huisdier zo maar even weg te doen.

Dit wordt weer eens erg overtrokken en er worden hele andere verhalen bij gehaalt zoals over assiels
en nog meer zielige verhalen dit heeft toch helemaal niets met ons gezin en onze hond te maken of deze advertentie.

bigiick

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 16:28

Ik zou hem wel willen maar ik mag geenhond:(

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 17:11

cocktail schreef:
De hond is 5,5 jaar oud dus je kan uitrekenen hoe lang wij hem hebben denken jullie nou

Dit wordt weer eens erg overtrokken en er worden hele andere verhalen bij gehaalt zoals over assiels
en nog meer zielige verhalen dit heeft toch helemaal niets met ons gezin en onze hond te maken of deze advertentie.

5,5 jaar oud?

Het is sinds 1996 verboden om oren te couperen. Deze hond mag dus nooit meedoen aan shows of officiele wedstrijden en officieel niet eens verhandeld worden.

Verder kan ik absoluut niet begrijpen dat je een hond die je al zo lang hebt wegdoet wegens gezinsuitbreiding.

cocktail

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-05 17:15

ThePast03 schreef:
cocktail schreef:

5,5 jaar oud?

Het is sinds 1996 verboden om oren te couperen. Deze hond mag dus nooit meedoen aan shows of officiele wedstrijden en officieel niet eens verhandeld worden.

Verder kan ik absoluut niet begrijpen dat je een hond die je al zo lang hebt wegdoet wegens gezinsuitbreiding.

Hij komt uit belgie

en van de rest met wat je zegt ik zal er maar niets meer opzeggen er is al genoeg gezegd!!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 17:18

cocktail schreef:
Hij komt uit belgie

en van de rest met wat je zegt ik zal er maar niets meer opzeggen er is al genoeg gezegd!!

In Belgie is het nog wel toegestaan, maar je mag er dan in Nederland dus geen officiele evenementen mee doen (zoals shows en wedstrijden). Niet vreselijk belangrijk misschien maar wel handig om te weten

Het lijkt me inderdaad verstandiger dat je er niets meer op zegt. Begrip kan ik er toch moeilijk voor opbrengen.

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 18:53

Ik vind het juist heel goed dat je aan het welzijn van je hond hebt gedacht ik vind het een beetje raar dat er nu allemaal mensen gaan zeggen ja had je eerder moeten bedenk blablabla onzin !! Als de TS een goed tehuis voor hem zoekt is dat toch beter dan dat die geen aandacht krijgt !!
Nou heel veel succes met het zoeken naar een lief baasje (wij hebben zelf al 2 honden dus dat word hem niet naja en ik vind Dobermannen beetje eng )

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 18:58

Ik zet het topic op slot. Een verkooptopic hoort niet op Beestenboel. Een discussie over 'hond of ander huisdier weg als kind komt' kan opnieuw gestart worden.