Ach ja, ik kreeg op puppycurses ook steeds te horen; "Tja, het is een Cocker he.." als ie weer eens niet luisterde
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Amnero schreef:en zo'n rare vergelijking is het niet hoor...
je kent een herder die je gebeten heeft en ineens zijn alle herders vals
, en zodra ik de mogelijkheid heb,koop ik me er een,,, en dan boeit het me niet wat anderen ervan zeggen,dan blijven ze maar uit mijn buurt, trouwens mooie witte herder heb je, zelf ben ik meer een fan van de duitse herder,maar begin die witte ook steeds mooier te vinden.napie schreef:Verleden week liep ik met mijn herder langs een jongetje. Jesse geeft een begroeting met zijn neus (druk kwispelend) waarna het jochie direkt wordt opgetilt en moeder tegen iedereen zei dat Jesse hem probeerde AAN TE VALLEN. Ik heb toen gezegt dat Jesse liever geen taai vlees heeft.
Nou ik maak ok wel eens mee dat ik dan kinderen tegen kom die mijn hond meteen willen aaien en om de nek willen hangen. NOu mijn hond moet dat echt niet en loopt er voor weg. Maar daar kan ik me dan ook heel erg aan ergeren kimmie261 schreef:@soesita,
je hebt gelijk hoor,maar het is even irritant als ik met een hond loop en mensen laten ongevraagd kinderen erbij ,zoals jij niet wilt dat er een hond bij jou kind likt,vinden sommige honden het ook niet fijn om zomaar aangeraakt te worden...

Zij is helemaal terug gekomen op haar mening over rottweilers sinds ik er een heb, ze vind ze nu geweldig
Ja je heb er slechte tussen zitten, maar dat heb je bij elk ras..
Eefje23 schreef:Laatst zei iemand tegen mij: jou hond is volgens mij niet helemaal zuiver labrador!![]()
Nou sterker nog het is helemaal geen labrador!!!!![]()
Volgens mij is dat toch wel duidelijk dacht ik zo!!!!!!!

Hoor vaak dat die juist veel feller zijn