Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annelou schreef:De maatregelen die nu door de Nederlandse geregering genomen zijn, blijken toch dat ze anders zijn dan die van 2003.
Zo moesten mijn kipjes namelijk in 2003 een spuitje, omdat ik zo bleek toen in een risicogebied woonde. En wat zie ik op het
kaartje
staan, ze vinden dat ik nu in 2005 in géén risicogebied woon..
Ylana schreef:Ik hou mijn kippetjes sinds maandag ook binnen.
Ik vind het allemaal maar een eng idee!
Nannes schreef:Ik heb gehoord dat kippen nu ingeent moeten wordenWe moeten het nog maar ff navragen aan de DA. We houden ze in ieder geval al wel binnen.
LauEef schreef:Ik wou hier dus net een topic over starten
Wij hebben die van ons dus gewoon in een hok gedaan met voer en water maar er kunnen geen vogels van buiten bij.
Alleen vriendin lief was zo aardig om te gaan vertellen dat als kippen lang bij elkaar opgesloten zitten ze aan elkaar gaan vreten
Ik hoop dat dit snel voorbij is want het is niet alleen niet leuk voor de dieren maar ook niet voor ons!! (wij hebben stress)...
LauEef schreef:Ik wou hier dus net een topic over starten
Wij hebben die van ons dus gewoon in een hok gedaan met voer en water maar er kunnen geen vogels van buiten bij.
Alleen vriendin lief was zo aardig om te gaan vertellen dat als kippen lang bij elkaar opgesloten zitten ze aan elkaar gaan vreten
Ik hoop dat dit snel voorbij is want het is niet alleen niet leuk voor de dieren maar ook niet voor ons!! (wij hebben stress)...
Ellebel schreef:Nee, dat kun je niet van buiten zien, maar het is wel heel besmettelijk. Dus als de rest van de kipjes nog vrolijk rondloopt valt het wel mee waarschijnlijk. Vind je er nou nog een dood dan zou ik wel even met de DA overleggen.
LauEef schreef:Ja, wij mogen geen haan want mn moeder wil niet zo vroeg wakker worden :/
Nannes schreef:LauEef schreef:Ja, wij mogen geen haan want mn moeder wil niet zo vroeg wakker worden :/
Dan kan je het hok helemaal lichtdicht maken en begint hij (als het goed is) pas met kukelen als je het hok opent. Hebben wij ook gedaan, maar nu klagen de buren voor overdagDus moet hij als nog weg