het is een echte buddy hoor! (op zn engels natuurlijk he)ik zal nog even een paar leuke fotos erop zetten
wouw knollebol,goed voor elkaar! (die achtergrond )en wat een superschattig ventje zeg!!!past 'ie op 1 hand?
ooh die laatste foto, prachtig dat kleine koppie en dan inderdaad die mooie achtergrond!Wat een mooi tuigje heeft hij.
whahah die is cool die zou ik ram een stoere naam geven waarvan je verwacht dat er zo een bak beest aan komt gelopen en die zo een klein piep hondje en killer haha ik zou er voor gaan of butch hahhah
PaardenMeisJ schreef:Renzo, Ivar (zo heet mijn hond) Kubal? haha ivar heet mijn andere hond in nederland ook!!!en nog een andere heet giles
Aaah wat een schatje..Wat voor ras is het eingelijk?Het lijkt veel op een Chiwhaha ofzo ? (ja,sorry kan het niet schrijven).
mijn grote hond Heet ook Buddy.. t is een Bouvier. hihihWel leuk hondje, normaal vind ik zo'n hondje dus helemaal niks maar deze is echt schattig:D
hij is nu alweer 16 weken ,,we zijn allebij al weer helemaal gewend aan nederland!!!ja maak je geen zorgen ik knip zn nageltjes elke 2 maand ong.op die foto's had ik em net 2 dagen