Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tessatjuh87 schreef:
@ jacaranda;
Met onze andere hond gaat het wel..die is op dit moment vrij stil, maar hij is vandaag ook nog eens getrimd / geplukt(zijn haren eraf) dus of het daar aan ligt weet ik niet..
Horsesandme schreef:occh wat zielugg..
Maar je kan toch ook doen dat als je buiten bent met hem een muilkorfje om laten zoen. Dan kan ie niet bijten en kunnen jullie kijken hoe het verder gaat..
ik hoop dat het met het andere hondje goed gaat..
misschien werkt dat wel helemaal niet hoor.. maarja je kan er altijd naar informere ofzow![]()
![]()
Jallist schreef:Erg voor je...
Maar ik had die hond nooit in laten slapen... Het is natuurlijk een moeilijke beslissing, maar een echt goed opgevoede hond bijt volgens mij niet zomaar...
Maar wel sterkte
pubelia schreef:Jallist schreef:Erg voor je...
Maar ik had die hond nooit in laten slapen... Het is natuurlijk een moeilijke beslissing, maar een echt goed opgevoede hond bijt volgens mij niet zomaar...
Maar wel sterkte
nee is niet waar. er zijn echt honden (maar heeeeel erg weinig) die echt iets niet goed in zn hoofd heeft. maarals ik dit interpeteer geloof ik ook dat dit aan een opvoed probleem ligt. maar dat is mijn mening en kan ik dus ook niet echt goed op oordelen want ik heb die hond nooit gezien.
tessatjuh87 schreef:Mijn ouders zeiden meteen dat ze daar niet aan wilde beginnen..hij is gewoon echt vals en zo willen ze er niet mee over straat..
Ik begrijp het wel, tis alleen wel moeilijk..
Ik zal es kijken of ik ergens een foto kan vinden..