HAHAHA daar ben ik het helemaal mee eens *LOL*
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. En als ik bepaalde dingen buiten liet (toen 1 van mijn honden nog een puppy was) zoals cap of zweep werden die ook vernield, dat vond ik ook niet echt leuk.
napie schreef:gerlienke schreef:zo herkebaar ,mijn caafje gaat altijd drinken, net op het moment dat ik wil gaan slapen en dan is hij weer een kwartier aan het knagen op zijn drinkflesje,voordat hij eindelijk stopt,heerlijk beestje is het:D
Mijn (ex) cavia (hij rust nu in vrede, neem ik aan) had ook de onhebbelijke neiging om tijdens een spannende film aan zijn drinkflesje te drinken wat een tikkend geluid maakte, Dit leek op het geluid van een typmachine dus zeiden we altijd dat WP voor de ondertiteling van de film zorgde

Wij hebben sinds een paar weken weer twee katten uit het asiel, nadat de oude deze zomer was doodgegaan. Ik hou ze uit de slaapkamer (deur dicht dus) en uit de zolderkamer, omdat ik daar mijn schone wasgoed heb liggen. Ze mogen er alleen komen als ik er ook ben, anders gooi ik ze eruit en gaat de deur dicht. Het huis is groot genoeg. De keuken is ook off limits en dat weten ze nu ook. Mijn keuken is te klein om er ook nog twee om eten zeurende katten in te hebben, je breekt je nek over ze en bovendien vind ik het niet fris als ik aan het koken ben.

Mn veels te dikke kat mauwt de oren van mn kop om aandacht als ik achter de pc zit, en ploft vervolgens op het toetsenbord als ik de gevraagde aandacht niet geef.. Ach ja dieren
schimanski schreef:[
gecondoleerd
.. dan is het nog vroeg.. 4 uur sochtends ofzo ( vind ik vroeg
) .. en staat je hondje aan je bed te janken... hij moet plasse ... dus weer naar beneden met dat beestje.. in de tuin laten.. en weer naar boven.. weer lekker slapen... word je wakker.. ja hoor.. hondje moet nieuwe brokjes.. en schoon water.. ( natuurlijk krijgt hij altijd eerst iets.. voordat ik eens kan eten en drinken
) .. en dan ben ik aangekleed.. hond natuurlijk weer het janken.. hij wil wandelen.. je kijkt naar buiten.. jippie... stortregen .. riempje om.. wandelen ... kom je thuis.. zelf zeikenat.. hond ( met lange haartjes ) kan je 3 uur in een handdoek op schoot leggen.. ja en dan heb je soms zoiets van.. hm..
maar hij is zoo lief.. ik zou hem nooit van mn leven kwijt willen

op de deurmat neerleggen, maar dat is dan ook het enige, hoewel ...... ze doen hun behoeftes altijd buiten, maar savonds blijven ze binnen.
!
. Mijn paard eigenlijk nooit daar heb ik maar een keer echt goed de balen van gehad in 1 1/2 jaar tijd. Natuurlijk heb ik ook wel eens minder zin als het koud of nat is maar als ik dan kom ben ik zo blij. Ik ben in anderhalf jaar (m.u.v. de vakanties) misschien 6x niet geweest. Al is het maar een half uurtje, ik ga elke dag. Ik moet altijd vreselijk lachen om zijn streken.
. Ik KAN simpweg niet zonder mijn beestjes.

ja een echte !! in huis.
vast bij zijn favo sloot weggehaald, hij was erg trots maar ik niet
.
-gehalte heb ik die rat in de vuilnisbak gegooid (opgepakt met wat keukengerei).