Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mafkeesJ schreef:heej heej de enige ras dat illigaal is is een pitbull of in de lijn van de pitbull
en wil je echt zeker weten of je hond illegaal is dan zou je even raad moeten plegen bij je dierenarts succes!
Dieuwke1989 schreef:Ik zou er echt Sh*t aan hebben![]()
Ik wil later een Mastino Napoletano, en die staan volgens mij ook op het lijstje als potentieel gevaarlijk. Zijn ze wel vergeten er bij te bedenken dat het altijd de baas is die hem vals maakt. Gezonde honden worden simpelweg niet vals geboren... En ik geloof dat Pitbulls ook op de lijst van verboden honden staan, maar ik zou me er verder geen zorgen om maken..
vonneke schreef:Dogo Argentino.... hagelwit, mijn droomhond.
Tot mijn 11de hebben wij er eentje gehad, super super braaf. hebben mijn ouders gekocht vlak voordat ik geboren ben en ben zo'n beetje samen met hem opgegroeid.
Je kon er alles mee doen, opklimmen, aan ze oren trekken. Geen kick zou die geven.
Hopelijk kun je nog ooit ergens gedragsgetrainde honden kopen....
vonneke schreef:Dogo Argentino.... hagelwit, mijn droomhond.
Tot mijn 11de hebben wij er eentje gehad, super super braaf. hebben mijn ouders gekocht vlak voordat ik geboren ben en ben zo'n beetje samen met hem opgegroeid.
Je kon er alles mee doen, opklimmen, aan ze oren trekken. Geen kick zou die geven.
Ylana schreef:[naam] schreef:Dogo Argentino.... hagelwit, mijn droomhond.
Ik ben op dit moment in het bezit van jouw droom hond.![]()
Een schat van een beest. Alleen wat uit de kluiten gewassen...
Maar verder....
kimmie261 schreef:hier in belgie zit een fokker met super mooie honden,ik wil er nog steeds eens gaan kijken...
james100 schreef:Nou ik heb inmiddels mijn hond laten nakijken door iemand van de hondenpolitie in Amsterdam.. ze vertelde me dat ik me niet zo heel heel veel zorgen hoef te maken omdat de regeling idd pas van toepassing is..
Het enige waar ik op moet letten is dat er geen bijtincident komt want als er dan een klacht binnen komt dan is het klaar... Gelukkig oogt Kaya niet als een staf, maar meer Bull.. Dus het is gewoon een Bull met een vuilnisbak.. Laten we het daar maar op houden....
x_shirley_x schreef:
Wij hebben een Old English Bulldog, en ze lijkt best erg op een pitbull, als wij er geen papieren bij hadden, heb je kans dat ze afgepakt word..
niks sch*t aan hebben dus