Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Misz_Do schreef:marleendv_88 schreef:Wat zielig zeg...die irritante katten ook altijd
Sterkte met het verlies...
deze opmerking is erg misplaatst..
ik leef mee met de ts want het is natuurlijk absoluut niet leuk wat er gebeurd is en wens haar dan ook sterkte !
maar ik vind dat je niet echt die buren de schuld kan geven omdat je dan beter bij de omheining na had moeten denken, goed afsluiten zodat er geen kat bij kan komen...
dus eigenlijk kunnen die buren er dan helemaal niks aan doen...
Anzjuhlaa schreef:@ sorane: dus omdat de buren kattenliefhebbers zijn, zijn haar konijntjes dood? ik dacht het dus niet he!
Anzjuhlaa schreef:we kunnen het ook omdraaien. die kat woonde er vast al langer. dus omdat zij zondig konijntjes moest, werd die kat gedwongen ze op te eten???
Anzjuhlaa schreef:belachtelijk toch. als eigenaar van een dier moet je zorgen dat er geen katten of wat dan ook aankunnen. goed hok, dat je kunt afsluiten, halen dus!
Anzjuhlaa schreef:De buren hebben hun excuses aangeboden, dus schilder die mensen niet af als een of andere beulen. het is banketstaaf voor de eigenaar van de kat EN voor de eigenaar van de konijntjes!
Sorane schreef:Ik ga mijn tuin ook niet afschermen voor de dieren van een ander, dan zou ik kosten moeten maken omdat een ander dieren wil?
Anzjuhlaa schreef:@ sorane: dus omdat de buren kattenliefhebbers zijn, zijn haar konijntjes dood? ik dacht het dus niet he! we kunnen het ook omdraaien. die kat woonde er vast al langer. dus omdat zij zondig konijntjes moest, werd die kat gedwongen ze op te eten???
belachtelijk toch. als eigenaar van een dier moet je zorgen dat er geen katten of wat dan ook aankunnen. goed hok, dat je kunt afsluiten, halen dus!
De buren hebben hun excuses aangeboden, dus schilder die mensen niet af als een of andere beulen. het is banketstaaf voor de eigenaar van de kat EN voor de eigenaar van de konijntjes!
Sorane schreef:De buren hadden moeten zorgen dat hun kat niet in de tuin van een ander kan komen. Ik ga mijn tuin ook niet afschermen voor de dieren van een ander, dan zou ik kosten moeten maken omdat een ander dieren wil? Nee die vlieger gaat niet op.
En excuus maken? Ze hadden zich kapot moeten schamen en op zijn minst nieuwe konijntjes moeten verzorgen.