Hij is echt zo grappig, en wat richt jij die terrariums mooi in.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Immanitas schreef:ik heb idd meer apartere dieren, zie profiel
HopelessGC schreef:Wat een schatje
Net zo'n knuffel met een te groot hoofd
Ik vind je spinnen trouwens ook helemaal geweldig
Xxits_miixX schreef:Immanitas schreef: ik heb idd meer apartere dieren, zie profiel
ik heb eens gekeken
brr die spinnen vind ik maar niks beetje heel erg panisch voor spinnen
maar die gekkos vind ik mooi
Esmeralda schreef:vreemde hobby heb jij hoor, getsie.Denk dat ik maar bij jou in therapie ga
. Want ik was vanmiddag maar gestopt met in de tuin werken, kwam overal padden tegen bbbrrrr en dikke vette spinnen, zo goor.
Doe me best om er naar te kijken als iets unieks, maar het lukt niet echt. Vind ze viesssssss, nee niet vies meer onberekenbaar, het tja euh.... weet ik veel hou er niet van, laten we het daar maar op houden.
![]()
![]()
Ik moet wel zeggen dat het wel een mooie kikker is hoor.
Karin schreef:Spinnen vind ik he-le-maal niets, brr...
Maar ik ben altijd al kikkerfan geweest (als klein meisje spaarde ik alles wat met kikkers te maken had) en felgekleurde salamanders vind ik ook super. Verder ben ik niet bang voor slangen, hagedissen, leguanen en andere reptielen. Ik stond in Australië altijd met mijn neus vooraan als er 'in het wild' een slang werd gesignaleerd (en de locals maar roepen dat ik moest uitkijken).![]()
Maar spinnen... daar zal ik waarschijnlijk nooit vriendjes mee worden. Ik ga dus ook maar niet kijken in jullie terrariumtopic, ik krijg al de enge kriebels van een foto van een spin.
kimmie261 schreef:is leuk hoor ,dat terra topic,zijn niet alleen spinnen,ook heel veel mooie slangen!!
kimmie261 schreef:die mag er niet meer bij...=,als ik die neezet krijg ik met dikke rode letters...je mag niet meer als 3 zinnen hebben...
maar ik ben terra bokker #8...
Marye78 schreef:er staan ook wat reptielen fotos hoordie vind je toch wel leuk?
kimmie261 schreef:hahah,jaa kom eens stiekum kijken,er zijn niet zo heel veel foto's van spinnen....