Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Desiree schreef:mensenpillen zijn veel en veel beter ontwikkeld en geven geen verhoogde kans op kanker. Maar bij honden en katten ligt dat helaas anders. Ik snap dan ook niet dat er dierenartsen zijn die de pil verstrekken voor een kat of hond.
Xox schreef:We hebben nog nooit meegemaakt dat de katten de wond los likten.
nickyu schreef:Desiree schreef:mensenpillen zijn veel en veel beter ontwikkeld en geven geen verhoogde kans op kanker. Maar bij honden en katten ligt dat helaas anders. Ik snap dan ook niet dat er dierenartsen zijn die de pil verstrekken voor een kat of hond.
ok ......mag ik het eventjes NIET met je eens zijn ...en je vragen waar je deze onwijze wijselijkheid vandaan hebt???
daar ik een der velen mensen ben die dus wel kanker heeft door de pil![]()
en van de 4 mensen die ik heb leren kennen toen ik het net had leeft er niet een meer ...wou je het hun nabestaande ook even gaan vertellen![]()
dat het toedienen van geslachts hormonen bij dieren kanker verwekkend is , is al jaaaaaaren bekend en iedere dierenarts behoort daar van op de hoogte te zijn .. de katten pil de honden pil de ruinen prik noem maar op
de menselijke pil is fijner gedoseerd maar ook deze kun je maar zoveel jaar gegarandeerd ongestraft nemen en zelfs dan ..
en ja het zelfde geld voor bv roken , je moet dan wel toevallig kanker cellen hebben die gevoelig zijn voor deze
als je geen cellen in je longen maag darmen slokdarm hebt die gevoelig zijn voor de gifstoffen die met roken vrij komen krijg je dus geen darm long slokdarm en maag kanker door het roken
het zelfde geld voor de pil zowel de dierlijke versie als de menselijke versie zijn na langer gebruik KANKER VERWEKKEND
als je dus aanleg (nee heb het dus niet over erfelijkheid ) hebt om bv longkanker te krijgen (iets wat van buiten NIET te zien is en NIET te controleren valt..) heb je dus meer kans om deze te krijgen als je rookt , dat is als de receptoren daar dus gevoelig voor zijn
en het zelfde geld helaas voor de pil
helaas ben ik ongeneselijk ziek en ja door dat een ha dacht ach je bent nog jong het zal wel niks zijn ..t voelt goed ..etc ...
helaas is dus de pil , bij langer gebruik , wel degelijk kanker verwekkend ,snap ook niet waarom het nog niet op de bijsluiter staat ..maar dat lgt eerder aan het feit dat de hoge heren dokters denken dat die pil ook zoveel voordelen heeft ..ja heeft die ook..helaas zijn de meeste professorren mannen (goh waarom komt die mannen pil nou toch niet op de markt??)deze discussie is op hoog niveau al zeker 15 jaar gaande ..en sinds kort ook over de hormonen die maar klakkeloos tijdens de overgang worden voorgeschreven
de dieren pil is ook niet bedoeld voor lang gebruik en bij kort gebruik is de kans op deze bijwerking erg klein , des te langer het gebruik des te hoger de kans ...
M_en_M schreef:Xox schreef:We hebben nog nooit meegemaakt dat de katten de wond los likten.
ik heb persoonlijk mee gemaakt met onze poes toen die werd gestereliseerd kreeg ze ook geen kap om omdat ze door ook gek van werd toen heeft ze zelf op 2 hechtingen na alles los gelikt en er zelf uit gehaald maar het is wel nog heen mooi genezen en verder heeft ze er nooit last van gehad toen we er achter kwamen waren meer dan de helf er al uit en hebben we goed de wond bekeken maar dat was al zo goed als dich ze zal het wel lastig en geirriteerd hebben gevonden