Kat heeft iets geks

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tessyke

Re: Kat heeft iets geks

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 13:11

slimmerik schreef:
Nooit naar de dierenartsen gaan hoor !!!!!!!!! Dat zijn echte geldwolven. Gewoon zelf de kat met de hersens tegen de muur aanpleuren. En als troost een leuk shirtje kopen.

Sterkte met je beslissing....

ben jij even gezellig >;)

SassieSjaak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-05 13:23

slimmerik schreef:
Nooit naar de dierenartsen gaan hoor !!!!!!!!! Dat zijn echte geldwolven. Gewoon zelf de kat met de hersens tegen de muur aanpleuren. En als troost een leuk shirtje kopen.

Als ik het zelf kan oplossen waarom dan naar de dierenarts gaan!!!!
Ga er verder niet op in vind je antwoord een beetje raar Voor een kat inslapen, ga je gewoon naar de dierenarts en volgens mij weet je ook niet helemaal waar het over gaat dus lees het eerst even voordat je antwoord!!!!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 13:24

tessyke schreef:
slimmerik schreef:

ben jij even gezellig >;)

Nee, lekker shoppen en ondertussen je kat laten stikken dat is gezellig......

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 13:26

Plucker schreef:
slimmerik schreef:

Als ik het zelf kan oplossen waarom dan naar de dierenarts gaan!!!!
Ga er verder niet op in vind je antwoord een beetje raar Voor een kat inslapen, ga je gewoon naar de dierenarts en volgens mij weet je ook niet helemaal waar het over gaat dus lees het eerst even voordat je antwoord!!!!

Zelf diagnoses stellen knap hoor!! Misschien is het wel iets ernstigs.Nu nog leren omgaan met geld !!

En of je nu een huisdier of een kind hebt....jij bent verantwoordelijk voor de gezondheid en moet er dus rekening mee houden dat er dokterskosten kunnen komen.

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 18:02

Best dat je zelf diagnoses stelt, maar dan staks niet staan janken als je het ineens verkeerd hebt en je met een dooie kat zit.

Fielychi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 18:13

nee, ze komt toch alleen bij de dierenarts om d'r kat te laten inslapen...
Dus misschien tot straks!

Plucker schreef:
Voor een kat inslapen, ga je gewoon naar de dierenarts

Sorry voor deze l*llige opmerking, maar ik vind het niet kunnen dat je volop gaat shoppen en helemaal niks voor de dieren overhoudt voor gevallen zoals deze.
Natuurlijk kost het geld en het liefst ook meteen, want teveel praktijken moeten deurwaarders inschakelen voor gevallen zoals dit..

SassieSjaak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-05 20:19

Fielychi schreef:
nee, ze komt toch alleen bij de dierenarts om d'r kat te laten inslapen...
Dus misschien tot straks!

Plucker schreef:
Voor een kat inslapen, ga je gewoon naar de dierenarts

Sorry voor deze l*llige opmerking, maar ik vind het niet kunnen dat je volop gaat shoppen en helemaal niks voor de dieren overhoudt voor gevallen zoals deze.
Natuurlijk kost het geld en het liefst ook meteen, want teveel praktijken moeten deurwaarders inschakelen voor gevallen zoals dit..

Als je had gelezen waar t over gaat is t niet zo erg wat ze heeft, en het gaat nu indd al wat beter met haar!!! En dan even nog wat het is leuk dat je je mening geeft maar denk wel na met wat je zegt je kan te ver gaan!!!!!!

Omdat jij in de dierenartsen oliebol zit wil dat niet zeggen dat jullie geen geldkloppers zijn want jullie zeggen voor alles kom maar even langs we moeten het zien... bull oliebol krentenbaard is krentenbaard en niet iets anders.... zo zie ik het... en niet anders verder ben ik met jou nu uitgepraat en wens ik wel wat respect!!!

Er zijn namelijk mensen die er wel begrip voor hebben maar hier op bokt dus totaal niet... kleine meisje allemaal!!!!

Fielychi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 20:35

ik heb gelezen, jij ook?
en verder begrijp ik er weinig van wat je allemaal zegt. Zit je tijdens het typen teveel te denken aan dát ene truitje soms?

daag!

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 01:52

Ik ben het wel met de rest eens dat je moet zorgen dat je geld achter de hand hebt met dieren.
Natuurlijk probeer je eerst zelf iets op te lossen maar als dit niet lukt zal je toch langs een dierenarts moeten.
En om nou te zeggen dat de mensen die je niet begrijpen kleine meisjes zijn slaat nergens op want het zijn juist kleine meisjes die geen geld achter de hand hebben in gevallen van nood