slimmerik schreef:Nooit naar de dierenartsen gaan hoor !!!!!!!!! Dat zijn echte geldwolven. Gewoon zelf de kat met de hersens tegen de muur aanpleuren. En als troost een leuk shirtje kopen.
Sterkte met je beslissing....
ben jij even gezellig >;)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Nooit naar de dierenartsen gaan hoor !!!!!!!!! Dat zijn echte geldwolven. Gewoon zelf de kat met de hersens tegen de muur aanpleuren. En als troost een leuk shirtje kopen.
tessyke schreef:slimmerik schreef:Nooit naar de dierenartsen gaan hoor !!!!!!!!! Dat zijn echte geldwolven. Gewoon zelf de kat met de hersens tegen de muur aanpleuren. En als troost een leuk shirtje kopen.
ben jij even gezellig >;)
Plucker schreef:slimmerik schreef:Nooit naar de dierenartsen gaan hoor !!!!!!!!! Dat zijn echte geldwolven. Gewoon zelf de kat met de hersens tegen de muur aanpleuren. En als troost een leuk shirtje kopen.
Als ik het zelf kan oplossen waarom dan naar de dierenarts gaan!!!!
Ga er verder niet op in vind je antwoord een beetje raarVoor een kat inslapen, ga je gewoon naar de dierenarts en volgens mij weet je ook niet helemaal waar het over gaat dus lees het eerst even voordat je antwoord!!!!
Plucker schreef:Voor een kat inslapen, ga je gewoon naar de dierenarts
Fielychi schreef:nee, ze komt toch alleen bij de dierenarts om d'r kat te laten inslapen...
Dus misschien tot straks!Plucker schreef:Voor een kat inslapen, ga je gewoon naar de dierenarts
Sorry voor deze l*llige opmerking, maar ik vind het niet kunnen dat je volop gaat shoppen en helemaal niks voor de dieren overhoudt voor gevallen zoals deze.
Natuurlijk kost het geld en het liefst ook meteen, want teveel praktijken moeten deurwaarders inschakelen voor gevallen zoals dit..