Dit is nep hoop ik?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rosie

Re: Dit is nep hoop ik?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 21:51

Dit is nep ja. Een hele tijd geleden praatte echt iedereen hierover
Maar het is uitgezocht en het blijkt dus gewoon nep te zijn.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 22:03

En toch vraag ik me af of er geen zieke geesten op ideeen zijn gebracht, met alle gevolgen van dien.

Sissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 23:07

Ik dacht eerst ook dat het echt was, had gehoord dat chinezen (en dat volk) weleens van die rare fratsen uithaalden met dieren.
Gelukkig las ik dat dit nep was, maar ben benieuwd wat sommige mensen met dieren uitvoeren, wil het geeneens weten

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 00:49

En toch vraag ik me af of het wel nep is...

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 00:54

Ja, het is nep. Het is al tijden nep want die site is al tijden in de lucht, en van alle kanten is al aangetoond dat het nep is.

Overigens had ik een aantal van die foto's ook zo bij mijn kat kunnen maken, die zich ook altijd in de meest onmogelijke hoekjes en gaatjes wrong, geheel vrijwillig.

En wat betreft slechte ideeen: de tv levert per dag al meer dan genoeg inspiratie op voor een leven lang vol gruwelijkheden - als je daar gevoelig voor bent.

eljubo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 08:27

hahaha dit is erg joh dat dat nog rondgaat en mensen dat geloven.
Dat is bedacht door 2 jongens die zich verveelden. En er zitten dus niet echt katten in die potjes!! Dat is gewoon zo bewerkt die foto's. Is overigens heel vaak op het journaal geweest en heeft veel in kranten gestaan dat dit nep was.

M3isSi3j

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 14:21

je stoppen toch ook katjes in zn opblaaspoef? Dat is wel echt!!

eljubo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 15:52

M3isSi3j schreef:
je stoppen toch ook katjes in zn opblaaspoef? Dat is wel echt!!

Waar? Zien? Hoe weet je dat dat echt is?

paddie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 16:13

wat is het precies ??

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 18:25

Wel roep het niet te hard.. het is in iedere geval al ziek dat ze het op internet plaatsen alsof die baby tha bomb is en dat die kat er effe op zijn gemakje zit krap en wel... ik vertrouw er niets van... en vooral japan niet die eet baby poesjes althans dat wordt mij vertelt en ik wil het niet eens geloven net als dit ik wil er niet eens aan denken tog sjielig snik.. dus ik ga met de rest mee HET IS LEKKER NEP.. en das maar goed ook want dan kan ik tenminste denken dat die lieve kleine poesjes nu lekker in een warm mandje liggen met een speelgoedmuisje naast hun

Bestek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 18:29

Ik heb een aantal jaar daar ook een mailtje over gekregen.. altijd gedacht dat het echt was! gelukkig weet ik dat ook weer even

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-05 22:03

WildWings schreef:
Deze site blijft geweldig.
Iedereen maar miepen over katten in te kleine kooitjes. Maar de meeste denken er niet over na dat de koe / het varken, waar zij nu lekker een hamburger van eten, óók in een veel te krap hokje heeft gestaan.

Ik las dat de site ook gemaakt was om mensen zoiets te doen realiseren- ofzo.

Ooit wel eens op een boerderij geweest dan?

nynke19 schreef:
Wel roep het niet te hard.. het is in iedere geval al ziek dat ze het op internet plaatsen alsof die baby tha bomb is en dat die kat er effe op zijn gemakje zit krap en wel... ik vertrouw er niets van... en vooral japan niet die eet baby poesjes althans dat wordt mij vertelt en ik wil het niet eens geloven net als dit ik wil er niet eens aan denken tog sjielig snik.. dus ik ga met de rest mee HET IS LEKKER NEP.. en das maar goed ook want dan kan ik tenminste denken dat die lieve kleine poesjes nu lekker in een warm mandje liggen met een speelgoedmuisje naast hun

Dan heb ik toch liever dat ze ze eten dan in zulke potjes doen.

_Luziream

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 22:12

Ik wordt er toch wel misselijk van als ik het zie. En ik vertrouw die japanners en chinezen niet!!! Eten alles wat leeft of net niet leeft of wat bijna uitgestorven is. Zou me niet verbazen als er toch iemand is daaro die zoiets zou doen.( natuurlijk zijn niet alle chinezen of japanners zo, er zijn er genoeg die wel om dieren geven)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 22:17

Ah, vooroordelen

Wij eten gelukkig alleen maar zelfgefokte babykoetjes en babyschaapjes en babyhaantjes. De natuur roeien we verder best wel uit maar niet door die zielige dieren te eten, maar slechts door ze te vergiftigen en hun leefruimte vol te bouwen. Dus dat is HEEEL wat anders.

_Luziream

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 22:19

Dat ben ik zelfs met je eens hoor? Ik hou het alleen ff in de context van het toppic dus had ik het over japan en china verder niet.

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 22:26

Gelukkig is het nep!!
En jaar ofzo geleden kwam ik ook op deze site...
ik vond het echt zow zieleg!! Gelukkig is het nep!
Ik snap alleen niet hoe mensen het in hun kop krijgen zon site te maken?? Dat slaat toch nergens op?

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 11:16

Mork schreef:
Ik wordt er toch wel misselijk van als ik het zie. En ik vertrouw die japanners en chinezen niet!!! Eten alles wat leeft of net niet leeft of wat bijna uitgestorven is. Zou me niet verbazen als er toch iemand is daaro die zoiets zou doen.( natuurlijk zijn niet alle chinezen of japanners zo, er zijn er genoeg die wel om dieren geven)

dat wou ik maar even zeggen.. ik vertrouw die japanners oek niet..

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 11:18

Chestnut schreef:
WildWings schreef:
Deze site blijft geweldig.
Iedereen maar miepen over katten in te kleine kooitjes. Maar de meeste denken er niet over na dat de koe / het varken, waar zij nu lekker een hamburger van eten, óók in een veel te krap hokje heeft gestaan.

Ik las dat de site ook gemaakt was om mensen zoiets te doen realiseren- ofzo.

Ooit wel eens op een boerderij geweest dan?

nynke19 schreef:
Wel roep het niet te hard.. het is in iedere geval al ziek dat ze het op internet plaatsen alsof die baby tha bomb is en dat die kat er effe op zijn gemakje zit krap en wel... ik vertrouw er niets van...
en vooral japan niet die eet baby poesjes
althans dat wordt mij vertelt en ik wil het niet eens geloven net als dit ik wil er niet eens aan denken tog sjielig snik.. dus ik ga met de rest mee HET IS LEKKER NEP.. en das maar goed ook want dan kan ik tenminste denken dat die lieve kleine poesjes nu lekker in een warm mandje liggen met een speelgoedmuisje naast hun

Dan heb ik toch liever dat ze ze eten dan in zulke potjes doen.

Ja das enigzins waar.. Maar ik walg wel van het idee!! bah zielig enz enz

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 12:12

Ja babypoesjes zijn schattig dus die eten we niet, maar koeien eten we wel, die zijn natuurlijk minder schattig dus ook minder zielig cker ! En jij vanavond lekker koe eten of varken weet ikveel wat, mss moet je eerst is naar jezelf kijken:(

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 12:20

Ik dacht eerst ook dat het echt was, maar gelukkig is het nep!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 12:28

jaja, nou ik vraag me dus echt af, of dit wel allemaal nep is.. die mensen zijn ook nie dom en hebben ook wel een theroie bedacht dat mocht er een dierenbescherming langskomen ze kunnen laten zien dat het niet echt is.. maar ondertussen gebeuren deze dingen in het echt ook wel... maargoed de meningen zijn hieroververdeeld maar er lopen genoeg zieken rond hoor.

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 13:00

hasten schreef:
Ja babypoesjes zijn schattig dus die eten we niet, maar koeien eten we wel, die zijn natuurlijk minder schattig dus ook minder zielig cker ! En jij vanavond lekker koe eten of varken weet ikveel wat, mss moet je eerst is naar jezelf kijken:(

Uuuh rustig maar hoor!! je kent me niet eens dus je kan heel moeilijk zeggen wat je wel of niet van mij weet!!! Wel kan ik je vertellen dat ik helemaal geen vlees eet dus als je je een beetje wilt inhouden DANK u!! want ik denk dat als je mij kent?? je nog nooit zo een grote dierenvriend heb gekent!! dusse chill out please!

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 13:02

100% nep

mensen blijf rustig en tel tot 10 ofzo...

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 13:03

Soms is tot 10 tellen niet eens de oplossing... want een aanval op een ander die niet telt? is onbeschoft....

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 13:14

je kunt desnoods jullie ruzietje uitvechten via pb maar niet in dit topic