Maar het is uitgezocht en het blijkt dus gewoon nep te zijn.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
M3isSi3j schreef:je stoppen toch ook katjes in zn opblaaspoef? Dat is wel echt!!
WildWings schreef:Deze site blijft geweldig.
Iedereen maar miepen over katten in te kleine kooitjes. Maar de meeste denken er niet over na dat de koe / het varken, waar zij nu lekker een hamburger van eten, óók in een veel te krap hokje heeft gestaan.
Ik las dat de site ook gemaakt was om mensen zoiets te doen realiseren- ofzo.
nynke19 schreef:Wel roep het niet te hard.. het is in iedere geval al ziek dat ze het op internet plaatsen alsof die baby tha bomb is en dat die kat er effe op zijn gemakje zit krap en wel... ik vertrouw er niets van... en vooral japan nietdie eet baby poesjes
althans dat wordt mij vertelt en ik wil het niet eens geloven net als dit ik wil er niet eens aan denken tog sjielig snik.. dus ik ga met de rest mee HET IS LEKKER NEP.. en das maar goed ook want dan kan ik tenminste denken dat die lieve kleine poesjes nu lekker in een warm mandje liggen met een speelgoedmuisje naast hun
Mork schreef:Ik wordt er toch wel misselijk van als ik het zie. En ik vertrouw die japanners en chinezen niet!!! Eten alles wat leeft of net niet leeft of wat bijna uitgestorven is. Zou me niet verbazen als er toch iemand is daaro die zoiets zou doen.( natuurlijk zijn niet alle chinezen of japanners zo, er zijn er genoeg die wel om dieren geven)
Chestnut schreef:WildWings schreef:Deze site blijft geweldig.
Iedereen maar miepen over katten in te kleine kooitjes. Maar de meeste denken er niet over na dat de koe / het varken, waar zij nu lekker een hamburger van eten, óók in een veel te krap hokje heeft gestaan.
Ik las dat de site ook gemaakt was om mensen zoiets te doen realiseren- ofzo.
Ooit wel eens op een boerderij geweest dan?nynke19 schreef:Wel roep het niet te hard.. het is in iedere geval al ziek dat ze het op internet plaatsen alsof die baby tha bomb is en dat die kat er effe op zijn gemakje zit krap en wel... ik vertrouw er niets van...
en vooral japan nietdie eet baby poesjes
althans dat wordt mij vertelt en ik wil het niet eens geloven net als dit ik wil er niet eens aan denken tog sjielig snik.. dus ik ga met de rest mee HET IS LEKKER NEP.. en das maar goed ook want dan kan ik tenminste denken dat die lieve kleine poesjes nu lekker in een warm mandje liggen met een speelgoedmuisje naast hun
Dan heb ik toch liever dat ze ze eten dan in zulke potjes doen.
hasten schreef:Ja babypoesjes zijn schattig dus die eten we niet, maar koeien eten we wel, die zijn natuurlijk minder schattig dus ook minder zielig cker ! En jij vanavond lekker koe eten of varken weet ikveel wat, mss moet je eerst is naar jezelf kijken:(