Hamster zit op caviarijden :)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MissBonny

Re: Hamster zit op caviarijden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 21:36

Hih, leuke foto's hor!
Hij heeft de smaak van het rijden al goed te pakken zeg!
Wanneer gaan ze wedstrijden rijden

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 12:03

Apple schreef:

Russische Dwerghamsters zijn inderdaad gewoon overdag wakker . Dat wil zeggen, de exemplaren die ik heb gehad waren gewoon overdag wakker .

Hm... dan heb jij ws hele rare hamsters, want die van mij sliepen altijd overdag! Soms wel even wakker overdag, maar meestal slapen ze. Als ik hem overdag probeerde te pakken vond hij dat echt geen goed idee.

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 12:13

Hihihi, leukleukleuk!!

@ Sting; Dat verschilt echt per hamster...
Ik heb ook een aantal hamsters gehad en de een was wel overdag wakker, en de ander niet.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 17:47

Je kan een hamster er ook aan wennen om een deel van de dag wakker door te brengen, daar hebben ze verder geen last van, degenen die wij hadden kwamen ook regelmatig overdag tevoorschijn. En als het mooi weer is kunnen ze best een keer naar buiten. De hamster die we nu hebben is vorig jaar zelfs mee op vakantie geweest, dat ging prima.
Erg leuke foto's zijn het. Wij hebben ook een cavia, ik heb er geen idee van of die het met de hamster kan vinden, misschien toch eens proberen

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 17:51

wat lief man !! *helemaal verliefd*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 18:23

Percy schreef:
Je kan een hamster er ook aan wennen om een deel van de dag wakker door te brengen, daar hebben ze verder geen last van

Dat is echt héél erg onnatuurlijk, en er is zelfs onderzoek naar gedaan; als je een hamster regelmatig overdag wakkeer maakt is de levensverwachting aanzienlijk korter.

Citaat:
Wij hebben ook een cavia, ik heb er geen idee van of die het met de hamster kan vinden, misschien toch eens proberen

Voor een foto lijkt het misschien leuk maar ik vind het wel erg dom op voor 'de leukigheid' te proberen. Een hamster is klein, maar kan ontiegelijk fel zijn en als hij het plannetje niet zo leuk vindt kan het zijn dat je cavia in het vervolg nog maar met een oor rondloopt.
Daarentegen is een cavia veel groter en zwaarder wat ook weer risico's met zich meedraagt.

En nee, ik ben geen zeur, ik ga alleen niet onnodig risizo's aan. Maar daarover verschilt onze mening zou eenmaal denk ik.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 19:09

Ahhw wat lief