Burgerszoo Arnhem

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aciree

Re: Burgerszoo Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 12:54

Die chimpansee met zijn reflectie in het water, die is helemaal geweldig! Alleen de belichting is niet optimaal, maar dat geeft ook wel extra sfeer, het licht is achter hem/haar en de chimp zit in het donker eenzaam te wezen

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-05 12:56

ericalucasz schreef:
Die chimpansee met zijn reflectie in het water, die is helemaal geweldig! Alleen de belichting is niet optimaal, maar dat geeft ook wel extra sfeer, het licht is achter hem/haar en de chimp zit in het donker eenzaam te wezen

Jah wat er daar met dat licht is gebeurt weet ik ook niet helemaal k kwam er ook pas achter toen ik ze op de pc zag, beetje vreemd, voor mij geeft het echt zo'n oud effect, mijn vader heeft jaren zelf fotoos ontwikkeld uit een oude spiegelreflex en daar leek deze wel n beetje op

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 15:44

Potverdorie he!! wat een geweldige mooie foto's zeg!! je moet fotograaf worden voor dieren echt mooi hoor!! zo krijg ik het niet voor elkaar FROUK neem je foto toestel mee als je bij ons bent!!! en maak een stel mooie foto's van de hynders wel aan jou toevertrouwd:D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 16:11

nynke19 schreef:
Potverdorie he!! wat een geweldige mooie foto's zeg!! je moet fotograaf worden voor dieren echt mooi hoor!! zo krijg ik het niet voor elkaar FROUK neem je foto toestel mee als je bij ons bent!!! en maak een stel mooie foto's van de hynders wel aan jou toevertrouwd:D

Ik wil best wel n keertje langs komen