Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) Als k bij der ben leg ik mijn been op de tafel met mijn andere been er onder (kan ze er neit onderdoor
) gooi ik haar kluif over mijn been en *hoppa*, ze kan al heel hoog! Ik zal binnekort es een filmpje maken..
dat idee
Wahaha }>
..

..

..
..

..
(A)

Op naar de 1.30!!
Ik mocht van mijn moeder lang niet meer met haar springen omdat dat slecht voor haar heupen is. Sinds kort bouw ik het weer rustig met haar op door in de tuin steeds een hindernisje te pakken. Als ze het weer gewend is gaan we weer naar het veldje wat hoger te springen en meer te springen. Ze vind het in het begin super leuk maar als ze lang bezig is met springen word ze moe en heeft ze geen zin meer en laat dat ook merken door steeds voor de hindernis te stoppen. Ook mijn pup Mickey kan er wat van! Sabien_Horsi hier op bokt en ik gingen een hindernisje bouwen voor Beau. We wilden kijken of Mickey het ook kon en lokte hem met snoepjes, blaadjes en lieve woordjes over de hindernis, zonder riem! Dus kon hij kiezen, erover heen, onderdoor, of omheen 
Toen in de tuin heb ik nog wat fotos gemaakt en Sabine lokte hem er over heen. Vind ze leuk geworden
Jammer genoeg geen fotos van Beau dat ze springt, maar ze kan wel ongeveer over 60 cm springen en een 3 sprong kan ze