wat voor hondenvoer hebben jullie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

XxXLienkeXxX

Re: wat voor hondenvoer hebben jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 11:53

mijn pup krijgt nu van RC
Mijn mops krijgt Champ brokken.

Ik ga als mijn brokken op zijn over stappen op Farmfood wat dat kunnen ze dan allebei eten

Daarnaast krijgen ze 2 a 3 per week duck burgers te eten

Lieke_wuiles

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 17:49

de mijne krijgt prins.
een fokker waar ik vaker kom heeft een keer een brief gekregen waar in stond dat met eukanuba vooer dierproeven op worden gebruikt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 17:50

Die van ons speciaal "dieet" voer van de dierenwinkel
Eigen merk..

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 21:14

Ik heb twee honden en heb een voerprobleem.

Ik heb een hond van 9 kilo (max) en een hond van 30 kilo (toby). Ik wil ze allebei het zelfde voer geven.
Ik had eerst max die gaf ik eukanuba als pup zijnde. Dat luste hij niet. At het heel slecht of niet en je moest er ook echt bij blijven. Ben toen over gestapt op smolke. Toen kocht ik Toby als pup. Maar die ging aan de schijt van smolke.

Toen dacht ik de oplossing te hebben. En ben ze farmfood gaan voeren met pens. Dat ging de eerste maanden ontzettend goed. Maar nu moeten ze het allebei niet meer. En ze hebben ook moeite met poepen. Heel stevig en dik ze moeten echt hard persen. En een nadeel vonmd ik dat dat gruis wat onderin de zak zit kun je weggooien. Ze krijgen dat niet weg. Als dat voer nat word word het een grote plakkat wat niet weg te krijgen is.

Dus ik ben weer opzoek naar iets anders.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 21:26

Ik geef Cavom.
Komt qua samenstelling vrij dicht bij Farmfood, maar ik heb geen problemen met moeilijk poepende honden. En er zit ook lang niet zoveel gruis in de zak als bij FArmfood.

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 08:04

Ik zal het hier ook nog eens melden Mijn drie honden (tussen 10 en 60 kilo) krijgen gewone brok van Kenner. Niet te duur en bevalt prima.

Annechien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 09:23

hier krijgen ze Viandog geperste brok. Het bevalt prima en ze doen het er beter op dan op ander brok. En ze moeten wat meer moeite doen om de brokjes klein te krijgen. Het andere brok is vaak zachter dan van dit merk en de tanden zijn nu ook een stuk schoner. Momenteel krijgen ze geen blik omdat altijd eerst de 1 en dan de ander 1 dag aan de diarree is, ondanks dat we er bonen bij in doen (doen we dit niet, dan is het nog veel erger). En ik moet zeggen, het poepen gaat ze nu een stuk makkelijker af met dit merk dan met een ander merk.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 09:42

Mijn hond krijgt brokken van Fokker(lam en rijst)

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 09:51

Die van mij krijgt Farmfood. Hij is een lastige eter maar hier doet ie het erg goed op Dat gruis onderin de zak is een nadeel, maar daar kun je ook een lekker slobbertje van maken met warm water en dan gaat ook dat op