onze honden hebben als naam een maleisisch woord Itu (ietoe) = waar ben ik ofzo weten we niet presies zo heete die al Dua (doeaah) = 2 ze is onze 2e hond dus vandaar Baik (baaik) = Mooi
Laatst bijgewerkt door Beauty0102 op 10-08-05 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Haha dit is grappig Ook even mijn bijdrage: Poezen: Vlekje * hoe origineel, en raad eens ze heeft vlekjes * Pizza * dies wel maf * Grijsje * idd die is dus grijs lekker toepasselijk * Dikkie Dik * ja, raad maar, deze is rood en lijkt veel op Dikkie Dik... * Pony: Beer * Zo noem ik haar, soms ook monster, maar in het stamboek heet ze ilein. Hond: Stipie * Nee, je meent het! Idd hij heeft stippen * Woestijnratje: Gris * Goh, welke kleur zou hij hebben? * Dat waren ze, allemaal errug origineel dus XX
Mijn kat heet Poezel, haar roepnaam is al jaren Muts.
Mijn zusje heeft ooit twee goudvissen gehad die ze Links en Rechts had genoemd. Beetje jammer toen er eentje doodging: Links en Rechts zijn relatieve begrippen, de een kan niet bestaan zonder de ander.
mn kat noemt alibi, visjes heten free en willy ken een paard en dat noemt 'tina's taxi' (eerste eigenaar heette tina???) vroeger was er een paard dat jaguar noemde tja, meer denk ik nu niet aan
Mijn kat heet 'Kiddy'. Tja, is eigenlijk geen naam...
Ik was hard aan het denken over een naam en riep altijd 'kitten'. Dat werd al snel 'Kitty', maar dat was geen naam voor een kater. Vul de rest zelf maar in
Mum heet zo, omdat ze gevonden is in Spanje met 7 pups, dus ze was mamsie
we hadden op stal een haan die heette Moby Kip, en ik heb een konijn gehad dat Truffel heette. Verder heb ik een konijn gehad dat Herbie heette, en nu heet mijn hond Ricky en mijn kat Bert.
- Ik heb een hond gehad die "dinges" heette. - Opvanghond gehad die "Pipie" heette (alsof ik dat door het park ging roepen ) - Kat die "poepie" heet - opvanghond gehad die "Mum" heette