enne trouwens t is bekend dat een golden retriever veel vaker bijt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ellepel schreef:pittbull mag wel hoor, met stamboom en officieel papierje mag t wel..
enne trouwens t is bekend dat een golden retriever veel vaker bijt.
Citaat:in Belgie is deze wet weer voor dobbermans en rotweilers dacht ik..
pubelia schreef:zooo uitgezocht. het mag idd niet
had die man gebelt was hij niet van bewust, rare mensen dus want bijna iedereen weet het. heb de m lijn gebelt, die gaat het verder uit zoeken...
ilovejuno schreef:Laure schreef:Echt 100% zeker dat het pittbulls zijn? want American Staffordshire Terriërs worde HEEL dikwijls verward met Pittbulls. En ik zou ook niet bellen. Wij hebben hier thuis een American Staffordshire Terriër van 7,5 jaar en daar hebben we nog NOOIT problemen mee gehad. Wij hebben er ook geen stamboom van, maar zij is wel gechipt. Gelukkig woon ik in België denk ik dan! Ik vind die wet stom (wist niet eens dat ze bestond) want als je die beestjes goed opvoed zijn ze de liefste honden die je maar hebt! Er kan even goed een Herdershond slecht opgevoed worden zodat het een moordmachine is! Ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat er pups sterven die een goede thuis had kunnen hebben!
in Belgie is deze wet weer voor dobbermans en rotweilers dacht ik..
ilovejuno schreef:Pitt buls mag je wel hebben toch? alleen als ze papieren hebben, als ze dat niet hebben komen ze meestal in hondengevechten terecht..
pubelia schreef:zooo uitgezocht. het mag idd niet
had die man gebelt was hij niet van bewust, rare mensen dus want bijna iedereen weet het. heb de m lijn gebelt, die gaat het verder uit zoeken...
Citaat:Ik vind het wel een beetje wreed dat je nu zegt van "doei geld", want toen deze "wet" net in gebruik was zijn heel veel mensen hun trouwe vriend kwijt geraakt, en dan denk je echt NIET aan geld.
solarpleure schreef:Voor alle duidelijkheid is de eigenaar van de Pits gebelt, die wist niks van die regel. Wat er verder is gebeurt weet ik niet.
Ze zijn dus niet bij de politie op dierenbescherming.
@pancho, ik heb er alleen maar goede bedoelingen mee, wil het beste voor die dieren.
@annepaardoes, Als jij mij een dierenmoordenaar vind dan wil ik wel eens weten wat jij zou doen als je het beste met een dier voorhebt. Kortzichtig antwoord *draait met ogen*
Edit; kan slotje op, discussie is afgelopen. Eigenaren gebelt enz enz enz.
IcePrincess schreef:
Alle honden kunnen gevaarlijk zijn.
En de honden die het hoogst in de top 10 staan van meeste bijtincidenten zijn nog altijd de labrador en herder, die zie je toch ook nog gewoon vrolijk rondrennen.
Grote onzin dat pitbulls verboden zijn, gewoon lekker laten gaan, als je de dierenbescherming gaat bellen worden ze afgemaakt, wil je dat op je geweten hebben?
*zegt de hondenhater*