Zo ongerust...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Caesar

Re: Zo ongerust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 21:58

Sterkte met je poes hoor! Zulke dingen zijn nooit leuk! Ik heb maandag afscheid moeten nemen van een lespony en gaat je niet zomaar voorbij... gelukkig bestaat er nog zoiets als herinneringen... geniet van de tijd die jullie samen hebben gehad...!

paardjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 13:26

sterkte met het verlies.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 01:04

Heel veel sterkte!

Nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 09:42

Vreselijk Veel sterkte!!! Wees blij dat je erbij was toen hij stierf, nog erger zou het geweest zijn als hij een eenzame dood gestorven zou zijn Uit je verhaal krijg ik het gevoel dat je kat het aan voelde komen en bezig was met te sterven..

Ik ben helaas te veel katten kwijt geraakt, en bij jouw verhaal moet ik vooral aan eentje denken... Haar had ik ook mee genomen naar de DA. Die heeft toen bloed geprikt om haar te onderzoeken. Thuis heb ik haar in haar mand gelegd. S nachts is ze toen gestorven. Uit het bloed bleek dat haar nieren het hadden begeven en ze het toch niet meer gered zou hebben. Maar wat heb ik toch een spijt dat ik het destijds niet anders heb aangepakt!!! Ook al is het jaren geleden. De herinnering aan hoeveel onnodige pijn ze heeft moeten lijden, en aan dat ik haar die nacht alleen heb gelaten, dat schuldgevoel en die pijn raak ik nooit meer kwijt !!!

Nogmaals ontzettend veel sterkte!!! Je had niets anders kunnen doen!

-x- Nouska

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 10:24

Nogmaals iedereen bedankt voor de lieve reacties! Doet me echt goed. Het is nu bijna een week geleden, wat gaat de tijd toch snel.