mijn dikke caaf....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ilovejuno

Re: mijn dikke caaf....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-05 17:05

v0sj schreef:
Als je haar goed ondersteund dan kan er niks mis mee gaan, maar ik zou haar gewoon lekker met rust laten
Je kan ook voelen of ze ontsluiting heeft dan staan haar bekken een beetje open

Okej
ik haal haar er ook niet uit, alleen als ik haar hokje moet verschonen ( dat doe ik om de dag ) ik kijk alleen even elke dag of ze jonkies heeft.
oke ik zal erop letten

Ik heb haar ook al sinds een week of 3 appart gezet, want eerst zat ze samen met de konijn in een ren.

ilovejuno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-05 17:14

ze heeft nog steeds niet gejongd...

Kolla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 17:21

Tja, ik zou zeggen, ik voel wel even voor je. Je kan het namelijk aan het bekken voelen of je minder dan 2 dagen voor de geboorte zit. Als je de jongen in de buik hebt voelen bewegen is het minder dan 19 dagen tot de geboorte. Maar, ja vanaf wanneer heb je dat voor het eerst gevoeld is dan waarschijnlijk de vraag? Als je dit niet weet let je daar ook niet zo op natuurlijk. Er zit niks anders op dan af te wachten. Aan de buikvorm kan je weinig zeggen weet ik uit ervaring. Wel als je weet hoeveel jongen er 'in' zitten. Dan kan je nog wat gokken. En verder ... afwachten maar!
Veel plezier met de kleine caviaatjes. Ze zijn erg leuk!

ilovejuno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-05 17:41

Ja als je dat zou willen doen haha..
ik heb ze wel al voelen bewegen dat was ongeveer 4 dagen geleden voor het eerst.. ( maar het kan ook wel een dag of 2 eerder zijn geweest )