Sineritas schreef:Hoezo schuilnaam? Ik meld me net aan en zit een beetje rond te kijken.
Toevallig stuit ik op dit topic en ik kan geen reden bedenken waarom ik geen antwoord mag geven? :S
het ligt aan de manier hoe je je antwoord gegeven hebt
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sineritas schreef:Hoezo schuilnaam? Ik meld me net aan en zit een beetje rond te kijken.
Toevallig stuit ik op dit topic en ik kan geen reden bedenken waarom ik geen antwoord mag geven? :S
baroen schreef:je zult je er ws geen ruk van aantrekken maar ik geef toch mijn reactie, ten eerste, de reden dat jezelf een pup wilt van je hond mag nooit een reden zijn tot fokken, ten tweede...ze is erg klein..de meeste zijn groter... ws omdat ze niet raszuiver of rastypisch is? dus ook een reden om niet te fokken.. ten derde, je kan niet eens de rasnaam goed schrijven... haal een leuk hondje uit het asiel oid, en laat fokken over aan mensen die er met hart en ziel en verstand mee bezig zijn...
Zip schreef:Een dwerg maltezer bestaat niet. Een mini-maltezer ook niet. Het is gewoon Maltezer. Klaar. Een echte maltezer is 20 tot 25 cm hoog en 3 tot 4 kilo zwaar.
Verder ga ik mee met Sineritas en Baroen.
Zip schreef:Een dwerg maltezer bestaat niet. Een mini-maltezer ook niet. Het is gewoon Maltezer. Klaar. Een echte maltezer is 20 tot 25 cm hoog en 3 tot 4 kilo zwaar.
MSQuincyTE schreef:Waarom open je een topic dan als je hondje toch al gedekt is.
Alchemy_Goth schreef:Zip schreef:Een dwerg maltezer bestaat niet. Een mini-maltezer ook niet. Het is gewoon Maltezer. Klaar. Een echte maltezer is 20 tot 25 cm hoog en 3 tot 4 kilo zwaar.
doen alsof je er veel vanaf weet.. maar eigelijk ?
een echte maltezer is niet 20 tot 25 cm hoog.. en ook niet 3 tot 4 kilo.
ik heb een reutje.. hij was het kleinste van het nest, en is nu nogsteeds klein.. hij is +/- 25 cm en elke andere maltezer die we tegenkomen is kleiner dan hem. en hij is 4 kilo.. en hij is erg licht...slaap verder
Vamanda schreef:oeps Vamanda = ilovejuno
Lysette schreef:Door al die mensen die het zo leuk vinden om eens een nestje te fokken weten veel mensen niet eens meer hoe een echte maltezer (en dus geen maltezer LEEUWTJE) eruit zietKijk maar op de site van Raad van Beheer (www.raadvanbeheer.nl) daar staat ook een officiele rasbeschrijving met dezelfde informatie die Zip geeft
Alchemy_Goth schreef:owhs.. sh*t ik had getypt : elke andere maltezer die we tegenkomen is kleiner dan hem.. ik bedoel groter![]()
hijs gewoon erg klein.. en toch 25 cm... dus het is niet dat maltezers 20 tot 25 cm zijn
NathalieW schreef:sorry hoor alle mensen die lopen te zeuren over de asiels zitten al te vol niemand mag ooooooooooit nog fokken die hebben zeker ieder persoonlijk al 50 honden uit het asiel gehaald( ik zeg niet dat ik dat heb maar ik zeg er ook niks over)?! nee? hou er dan over op ik weet ook wel dat het niet goed is om nog meer honden op de wereld te zetten maar ga dan lekker persoonlijk naar alle fokkers kennels en broodfokkers toe om te zeggen dat ze nooit meer mogen fokken omdat de asiels te vol zitten en ohja vergeet niet die leuke ''vakantiegangers'' ik hoef geen ruzie uit te lokken maar als je het tegen ilovejuno zegt moet je het ook tegen alle andere fokkers zeggen toch??? maarja haar teef is al gedekt dus er kan al niet meer bij dr geklaagd worden... groeten nathalie
NathalieW schreef:sorry hoor alle mensen die lopen te zeuren over de asiels zitten al te vol niemand mag ooooooooooit nog fokken die hebben zeker ieder persoonlijk al 50 honden uit het asiel gehaald( ik zeg niet dat ik dat heb maar ik zeg er ook niks over)?! nee? hou er dan over op ik weet ook wel dat het niet goed is om nog meer honden op de wereld te zetten maar ga dan lekker persoonlijk naar alle fokkers kennels en broodfokkers toe om te zeggen dat ze nooit meer mogen fokken omdat de asiels te vol zitten en ohja vergeet niet die leuke ''vakantiegangers'' ik hoef geen ruzie uit te lokken maar als je het tegen ilovejuno zegt moet je het ook tegen alle andere fokkers zeggen toch??? maarja haar teef is al gedekt dus er kan al niet meer bij dr geklaagd worden... groeten nathalie
Alchemy_Goth schreef:owhs.. sh*t ik had getypt : elke andere maltezer die we tegenkomen is kleiner dan hem.. ik bedoel groter![]()
hijs gewoon erg klein.. en toch 25 cm... dus het is niet dat maltezers 20 tot 25 cm zijn