Hoe tevreden ben jij over je dierenarts

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Quarterh0rse

Re: Hoe tevreden ben jij over je dierenarts

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 17:54

Ik ben ook erg tevreden, dat is echt iemand die het doet omdat ze veel van dieren houd en absoluut niet voor het geld.
Wij kwamen erg regelmatig de laatste tijd voor onze kat waarvan de kosten erg hoog opliepen, op een gegeven moment vroeg ze alleen nog de kosten voor de medicijnen en het overige liet ze zitten.
Katten die mensen van de straat afhalen en gecastreerd moeten worden doet ze bijna voor niks. Echt iemand met een hart voor dieren, we hebben er hier nl ook één in de buurt waar ik mn dieren liever niet heen breng

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 18:00

Ja hoor, ben tevreden en zoals al meer mensen hebben gezegd; als ik dat niet zou zijn, dan zou ik allang een andere DA gezocht hebben. Eigenlijk ben ik over alle DA"s die bij ons op stal geweest zijn afgelopen jaren wel tevreden Alleen er is een waar ik persoonlijk niet zoveel mee heb, maar ook die doet z'n werk prima hoor

Dydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 18:11

@ Dragonforce : Dit is heel normaal hoor bij een inenting! dat duurt gaan half uur!

Ik had eerst een dierenarts waar ik neit te vreden over was..

Nou heb ik een tijdje geleden bij een andere dierenarts stage gelopen waarbij ik ook mocht helpen met entingen en castratie's enzo .. en daar staat mijn konijn dus nu ook ingeschreven ik ben super tevreden over hun!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 19:27

Ja ik ben tevreden.

Ik had eerst iemand anders maar die is nu vast gedeeltelijk met pensioen.
Dat was een eerlijke dierenarts en heeft al onze beesten goed geholpen.

Nu zijn er dus opvolgers en een van de 2(of 3) is al 2x bij de paarden geweest.
Hij heeft mijn fjord super behandelt toen die in een spijker had gestaan en toen Felix voor de 2e keer last had van zijn slijmbeurs ook zeer positief dat ik toch nog een keertje bij AdB ging lessen.

Dat mede advies gaf me dat beetje hoop weer terug en alles is toch weer goed gekomen.

Een fijne DA dus die ook openstaat voor 'alternatieven'

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 23:24

Sammm schreef:
In onze praktijk werken verschillende dierenartsen. Er is een vrouw waar ik m'n dieren dus nóóit en te nimmer door zou laten behandelen.

Een gezin bij onz uit de straat heeft twee honden, echt schatten van beesten. Ze gingen er mee heen voor een of andere inenting. Dus die vrouw gaat de zogenaamde inentingen ophalen. Komt ze terug, wil ze het in de honden spuiten. Op dat moment kan de stagiaire [!!!] nog net zeggen; 'Maar dát moet je niet hebben!'
Wat bleek: Had ze spul opgehaald waardoor de honden zouden inslapen!!!

'O oeps foutje'.

Dat is toch niet normaal?

Wel een vreemd verhaal hoor.De spuitjes waarmee euthanasiemiddel (vaak T61) wordt ingespoten zien er totaal anders uit dan zo'n inentingspuit..maar goed.Bovendien hebben de entingstoffen vaak ook wel een redelijk herkenbaar kleurtje..

Ontopic: Ik loop zelf nu al 9 weken stage bij een DA en ik ben heel tevreden over haar.
Ze legt alles heel duidelijk uit aan eigenaren en besteedt een hoop persoonlijke aandacht aan dier en baas.
Ook overlegt ze eerst wat ze gaat doen als een behandeling veel gaat kosten (tenslotte moet de eigenaar het toch kunnen betalen!)

Saskia008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 18:14

ja inderdaad, lilyluna, lijkt mij ook wel erg sterk.
t61 en eutanasol (die wij gebruiken op stage, hebben een herkenbare kleur.
en meestal word dat soort producten ergens anders bewaard.

is dat niet alleen een verhaal?

dienetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 21:34

ik ben niet tevreden. Dat kom voornamelijk na het voorval met ons konijn. Toen hebben ze ons zacht gezegd niet vriendelijk geholpen. Eerst kregen we al een snauw dat we te laat kwamen. wij belden om 8.00 en mochten pas om 14.00 komen dus het kon niet liggen.
Toen zei ze dat we moesten gaan en hun zouden het wel regelen. Ze hebben hem een hele duurre behandeling gegeven terwijl bleek dat die niet meer te redden was.

Volgende keer als er iets is gaan we naar een andere DA.

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 08:50

Erg tevreden. Hij heeft het leven van m'n paard gered.
Maar de dierenarts die we voor de kleinere huisdieren hadden, waren we echt niet tevreden. We hadden Daisy net gekregen, moest voor d'r entingen naar de DA. En meneer spuit gewoon veeeelsteveel van dat spul in dat hondenlijffie, en het werkte dus als gif
's avonds om 11 uur nog met een doodzieke pup naar de andere DA gereden die ook het paard deed, om tegengif te halen..
Sindsdien doet hij ook onze hond en katten, en soms de cavia's.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 11:07

Ik ben best tevreden over mijn DA, hoewel we haar niet echt veel zien.
Mijn kat is nogal eens gewond, of heeft iets aan zijn blaas.
Een keer had mijn kat een hele grote wond aan zijn poot. Moesten meteen langskomen en mijn kat werd meteen geholpen. Volgend ochtend vroeg (dat wel ) werden we gebeld of we onze kat konden ophalen. Omdat ze merkte dat mijn kat daar echt niet fijn voelde.

We kunnen haar ook aaaltijd bellen voor advies. Zonder erheen te gaan omdat mijn kat dan heel erg agressief wordt, ook al heeft hij heel veel pijn.