Diana_14 schreef:Mijn hondje (Marteels leeuwtje) moet ook weg, omdat hij agressief tegen kleine kinderen is. Gisteren hadden we visite met een jongetje van 3, die begint naar de hond te wijzen, en de hond rent grommend op het kind af, ik kon net op tijd de hond grijpen. Gevolg: Mijn hele pols ligt open, bij hapt gewoon net zolang tot je hem van je af trekt. Ik zoek nu dus ook een goed huisje voor hem, omdat het echt niet kan zo.. hij bijt ook op mijn broertje. (hij is vroeger mishandeld, en is dus een beetje gek geworden) Ik heb alles gadaan om hem te houden, ben zelfs een keer 's nachts weg gelopen omdat zijn vorige eigenaar die hem aan ons verkocht had ineens voor de deur stond dat ze de hond terug wou, ben toen door de politie thuis gebracht enz.
dus wie nog een mooi marteels leeuwtje hebben moet, tehuis zonder!! kleine kinderen
Ik weet hoe je je veolt, en ik hoop dat er een oplossing gevonden word, van ik persoonlijk vind de Am. Stafford een erg mooie hond, als we geen hondjes hadden wouden wou hem graag adopeteren.
Sorry houor, nu ga ik een hele lompe opmerking maken

Je wil je maltezer weg doen, omdat hij bijt, en als je geen honden had wou je hem graag adoptere?..Ik denk dat je toch echt moet weten dat een Am. Stafford een hele andere hond is dan een Maltezer, en als het met die Maltezer niet lukt, lukt het met een dominante Stafford al helemaal niet