Mn oppashondje word waarschijnlijk ingeslapen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_shirley_x

Re: Mn oppashondje word waarschijnlijk ingeslapen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-05 18:44

Diana_14 schreef:
Mijn hondje (Marteels leeuwtje) moet ook weg, omdat hij agressief tegen kleine kinderen is. Gisteren hadden we visite met een jongetje van 3, die begint naar de hond te wijzen, en de hond rent grommend op het kind af, ik kon net op tijd de hond grijpen. Gevolg: Mijn hele pols ligt open, bij hapt gewoon net zolang tot je hem van je af trekt. Ik zoek nu dus ook een goed huisje voor hem, omdat het echt niet kan zo.. hij bijt ook op mijn broertje. (hij is vroeger mishandeld, en is dus een beetje gek geworden) Ik heb alles gadaan om hem te houden, ben zelfs een keer 's nachts weg gelopen omdat zijn vorige eigenaar die hem aan ons verkocht had ineens voor de deur stond dat ze de hond terug wou, ben toen door de politie thuis gebracht enz.

dus wie nog een mooi marteels leeuwtje hebben moet, tehuis zonder!! kleine kinderen

Ik weet hoe je je veolt, en ik hoop dat er een oplossing gevonden word, van ik persoonlijk vind de Am. Stafford een erg mooie hond, als we geen hondjes hadden wouden wou hem graag adopeteren.

Sorry houor, nu ga ik een hele lompe opmerking maken ..
Je wil je maltezer weg doen, omdat hij bijt, en als je geen honden had wou je hem graag adoptere?..Ik denk dat je toch echt moet weten dat een Am. Stafford een hele andere hond is dan een Maltezer, en als het met die Maltezer niet lukt, lukt het met een dominante Stafford al helemaal niet .

Diana_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 20:25

nee,.. zo bedoel ik het niet ons hondje kan NIET met kleine kinderen, dat is het probleem. Als hij niet met andere honden zou kunnen zou ik hem heus wel houden. Wat ik begrijp uit jou verhaal kan jou hond wel tegen mensen en niet tegen honden

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-05 14:15

Diana_14 schreef:
nee,.. zo bedoel ik het niet ons hondje kan NIET met kleine kinderen, dat is het probleem. Als hij niet met andere honden zou kunnen zou ik hem heus wel houden. Wat ik begrijp uit jou verhaal kan jou hond wel tegen mensen en niet tegen honden

Hij is nogal Dominant, ook tegen mensen..je moet hem flink de baas zijn anders heb je een probleem.

Vanavond komen er mensen, met een groot huis en zonder kinderen voor hem kijken, Waarschijnlijk zal ie daar naar toe gaan, en ik hoop 't .

In het aziel werd ie niet eens aangenomen ..Eigenlijk ben ik daar wel blij om, anders was ie allang weggeweest .

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 17:34

Super! Hoop ook voor je dat ze haar nemen. En natuurlijk dat ze aardig zijn voor de hond.

Idd gelukkig dat het asiel haar niet aan nam

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-05 21:40

JAAAA hij is weg volgens mij, ik ging het net vragen en er was niemand thuis, en er blafte ook geen hond dus hij moet weg zijn ..
Ga morgen nog ff voor de zekerheid vragen ..

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-05 19:46

Hij is echt weg, kwam die vrouw net tegen en ze zij dat ie naar zijst is, ben echt heel blij voor m, Dat ie eindelijk maar een 'normaal' leven krijg .

Bestek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 19:52

x_shirley_x schreef:
Een cursus kan de hond niet mee geholpen worden, hij is gewoon voortaan gek..Vind het zo jammer, maar hij heeft zo 5 jaar geleefd dus dit zal echt niet meer veranderen, maar ik blijf hopen dat er nog wat aan gedaan kan worden, ik heb er natuurlijk niks over te zeggen, maar mijn moeder is wel rond aan het bellen enz. (mijn moeder heeft honden gefokt altijd, dus die kent daar wel veel honden van).
Maar ik ben bang dat ookal komt ie bij iemand anders, hij toch ingeslapen word..

Hij heeft ook 2 honden gepakt, en ze wouden m eigenlijk afschieten(Amerikaanse Stafford), maar hij heeft papieren dus dat mag zomaar niet..

Er bestaan wel cursussen hoor het is fijn dat je hem geplaatst hebt gekregen maar over die cursussen: Mijn nicht heeft een hondje (Jack Russel) in huis genomen met ongeveer hetzelfde verleden en probleem als het hondje in jouw verhaal en met een of andere Bach-terapie is hij na lange training toch een 'normaal' hondje geworden dus het Kan wel ( met veel tijd en geld )