oehhh wat heb jij een geluk! ik doe vrijwilligerswerk op een kinderboerderij en daar was een superlieve geit die 2 bokjes had gekregen, die moesten dus weg, en nu is zij ook weg, hart en longproblemen, anders hadden ze nog een nakomeling kunnen houden
maar goed, wat een mooie geitjes zeg!
uhm... namen:
zo heten wat geitjes op de kinderboerderij:
Esmee & Elisabeth (komen uit dezelfde mama) Anouk Ruby Mariska Suzanne (hihi zo heet een schaapie, is naar mij vernoemd, en ze is LELIJK ) Ohvla (zo grappig, een meisje mocht de naam voor dat geitje kiezen, ze was pas 3 ofzo, en ze ziet vla staan, dus ze zegt Ohvla! en nu heet dat geitje dus zo) Kirsten Cara en Mel
dit vind ikzelf wel leuke namen: Poepie en Scheetje Squashie (uit Finding Nemo, dat kwalletje met Dory, Your my little Squashie ) Dory Linnie en Minnie
Geen mensennamen hoor, dat vind ik zo stom! En poepie en scheetje zijn geen namen.. zo zal ik ze nooit roepen, ze zijn tenslotte ook een beetje van ons..wij hebben de vader
Nou we zijn er eindelijk uit hoe ze gaan heten. De kleine die als 1e geboren was noemen we knabbel want die knaagt op je schoenen, broek, jas en alles wat ze te pakken kan krijgen. De kleine die als 2e geboren is noemen we babbel. Zij mekkert wat meer dan die andere.