Hahahhahahahaha geweldig hoe kom je in godsnaam op het idee om met konijnen te gaan springen En hoe krijg je ze er in godsnaam over of doen ze zich het uit hun zelf Erg creatieve hindernis ook
Haha creatief he... Dit springmateriaal is in ieder geval een stuk goedkoper dan als je het voor een paard moet kopen Maar het springen doen ze wel zelf... Ik hoef er ook niet bij te blijven, als ik naar binnen ga, springen ze nog lekker verder
die laatste foto daar staat ie met zijn pootjes over de zweep te leunen,..zo van: hmmm,hoe ga ik dit aanpakken? En ik zou het toch met mijn ratten gaan proberen? Tja..ik de nonden bench neergezet,stokjes erin,ratten erin..(stom) liepen ze natuurlijk gewoon door de gaten weer naar buiten..Die springen alleen maar als het hun uitkomt...
Haha, die pakken het dus net iets slimmer aan Heb je geen kooitje dan die helemaal dicht kan? Dan doe je die stokjes laag bij de grond... oh ja....en een tip van de dag:
Doe de stokjes dicht onder elkaar, anders sneaken ze er tussendoor...
Die van mij is dood al een jaar,en ik krijg er geen nieuwe,anders zou ik het die wel hebben geleerd .En m'n hond vind springen ook erg stom.1x zei ik tegen h'm: beau springen toen gromde hij
hmm, mijn konijnen springen dus over zo'n ren heen Ze hadden eerst een giga ren, van die hekken van de Welkoop (hadden we 4 sets van gekocht) en nu zijn ze gedwongen te verblijven in een kleinere, vierkante buitenren (nog niet superklein hoor; http://img.photobucket.com/albums/v144/ ... ure033.jpg ). Pfff die krengen kunnen springen!
Haha... Is leuk he als ze zo tam zijn... Bestaat er trouwens al ergens een konijnen topic?? Ik heb wel een hamster topic en een ratten topic gezien, maar geen konijnen....