Pellie schreef:aaaaah wat een bak hé... en LIEF!!! ik moet lachen om otje, wat hengelt ze leuk naar het nestje hè?
Whaha ja die foto is leuk

Wat gaaf zeg, gefeliciteerd!
Gaan jullie er nog 1 (of meer) houden?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pellie schreef:aaaaah wat een bak hé... en LIEF!!! ik moet lachen om otje, wat hengelt ze leuk naar het nestje hè?

Antheman schreef:
Geweldig!
Hartelijk gefeliciteerd met je nest!
Martijn riep al wanneer ik op kraamvisitie ging

Gezellie!!
wat een schatjes. Gefeliciteerd met je babytjes gelukkig is de bevalling goed verlopen. Het is toch wat zo jong al kleintjes.
Ik heb ooit ook een onverwachte bevalling gehad van een kat. Die ging de hort op en liet haar kinderen over aan de goede zorgen van onze HERDER. Ze kwam natuurlijk wel terug om te voeren en 's nachts ook. Maar overdag paste die herder op de kinderen...'s ochtends lagen ze vaak tegen de hond ipv bij hun eigen moeder. Die hond overal kramp, want die ukkie's lagen overal en zij durfde dan niet te bewegen. Twee van de kinderen zijn bij mijn vriendin waar Bram nu staat. Grote lelijke lappenkatten, maar mn vriendin is er dol mee. Ander leuk detail, de kater/vader was van de ouders van het beste vriendje van mijn zoon. Zo'n grote rooie kater met stukken uit zn oren
Waaaaaaaaaaa-hahaha. 
thuizen voor ze kunt vinden!
mysterie opgelost